کد خبر: 1061591
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
معاون شهردار مشهد خبرداد؛
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از احداث ۱۴ بوستان و فضای سبز شهری ویژه بانوان مشهدی در سطح کلانشهر مشهد و در فضایی به وسعت بیش از ۵۵ هکتار خبر داد.

 مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی سال های اخیر فضای سبز کلانشهر مشهد رشد قابل توجهی داشته است، به‌گونه‌ای که طی ۱۰ سال گذشته با وجود رشد و توسعه شهر و افزایش جمعیت، سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند مشهدی دو برابر شده و پیش بینی می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به حدود ۲۰ متر مربع به ازای هر شهروند مشهدی برسد.

وی افزود: توسعه فضاهای سبز اختصاصی بانوان همواره یکی از مطالبات شهروندان بوده که در این راستا با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر تلاش شده است تا در بیشتر نقاط شهر فضاهای سبز اختصاصی بانوان در قالب بوستان های اختصاصی و یا فضاهای سبز اختصاصی بانوان در داخل بوستان‌ها، ایجاد شود.

یعقوبی بیان کرد: در همین راستا تاکنون بیش از ۵۵ هکتار فضای سبز اختصاصی بانوان در کلانشهر مشهد در ۱۴بوستان ایجاد شده، که بیشترین فضاهای اختصاصی به ترتیب در مناطق ۶، چهار، دو و هفت بوده است.

وی اضافه کرد: در میان فضاهای ایجاد شده، بوستان های حجاب، ریحانه و مادر و کودک به طور کامل به بانوان اختصاص دارند و در بوستان‌های پردیس، بهار، بهشت، ارم، وحدت، رجا، امید، نصرت، طرق، وکیل‌آباد و ملت، فضای اختصاصی بانوان احداث شده است.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون فضای اختصاصی بانوان در بوستان وکیل آباد و بوستان نصرت در مراحل پایانی خود قرار دارد و به زودی در اختیار بانوان مشهدی قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار