کد خبر: 1061549
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
بازیگر سریال «در کنار پروانه‌ها» مطرح کرد

شناخت دینی در سریال «در کنار پروانه‌ها» به صورت شعاری ایجاد نمی‌شود و از طریق نوعی داستان‌پردازی منطقی شکل می‌گیرد و، چون نوع داستان‌پردازی حادثه‌محور بوده و با رعایت اسلوب دقیق است، مخاطب را همراه می‌کند.
سامرند معروفی، بازیگر اصلی سریال در کنار پروانه‌ها با بیان این مطلب به «جوان» گفت: در این سریال سعی شده در کنار تصویرسازی واقع‌بینانه از توقعات جوانی نوعی از اتفاقات طراحی شود که موجبات کسب معرفت و رسیدن به نوعی دگردیسی شخصیتی را شاهد باشیم. جوانان هر دوره‌ای دارای آمال و آرزو‌هایی هستند که باعث می‌شود به سمت افعال متفاوت بروند و همین آرزو‌ها گاهی موجب تحولات مفید خواهد شد.
این بازیگر درباره سودا‌های شخصیت «رهی» در سریال مذکور عنوان کرد: شاید در ظاهر رهی انتظارات زیادی از جامعه داشته باشد ولی واقعیت آن است که همواره اگر بی‌واسطه و بدون تعارف با جوان‌ها صحبت کنید با کلی مطالبه و توقع مواجه می‌شوید، چون جوانان دوست دارند به آرزوهایشان دست پیدا کنند.
سامرند معروفی که سابقه بازی در سریال «مینو» را دارد درباره وجه معرفتی سریال در کنار پروانه‌ها گفت: شناخت دینی در این سریال به صورت شعاری ایجاد نمی‌شود و از طریق نوعی داستان‌پردازی منطقی شکل گرفته و، چون نوع داستان‌پردازی خیلی حادثه‌محور و با رعایت اسلوب دقیق است، باعث همراهی مخاطب می‌گردد.
این بازیگر ادامه داد: چند جایی در داستان سریال رهی تأکید می‌کند بیماری قلبی‌اش را از مادرش به ارث برده و مادر به خاطر بیمار قلبی از دنیا رفته است. شاید یکی از راه‌هایی که رهی را به سمت شناخت و معرفت نزدیک می‌کند، وجود بیماری‌اش و اتفاقاتی است که باعث می‌شود او به درکی تازه از زندگی برسد.
بازیگر «بیگانه‌ای با من است»، ادامه داد: بهترین شکل پیام دادن در سریا‌ل‌ها همین است که داستان‌های جذاب و روحبخش برای مخاطب داشته باشیم. اگر توانستیم با زبان قصه‌گویی و داستان‌پردازی مخاطب جذب کنیم، قطعاً موفق خواهیم بود.
این بازیگر تأکید کرد: فقط زمانی می‌شود انتظار داشت مخاطب متوجه عمق معرفتی داستان شود که در تمام زمان سریال حتی کلمه‌ای شعاری نداشته باشیم و به جایش در دل داستانی جذاب و پرماجرا او را در مسیری قرار دهیم که خودش درک کند که چقدر انسانیت و حرکت بر مدار اخلاقیات می‌تواند به نفعش باشد. معروفی تأکید کرد: هر چقدر در داستان‌پردازی برای نگارش فیلمنامه دقیق عمل شود، به همان اندازه خواهیم توانست شاهد تأثیرگذاری نهایی محصول باشیم و هر چقدر فیلمنامه‌ای که داریم کامل‌تر و روشن‌تر باشد، در اثر نهایی یکدستی بالایی خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار