کد خبر: 1061469
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از اعلامیه مقاومت فلسطین برای برگزاری تظاهرات گسترده در حمایت از فرار موفقیت‌آمیز اسرای فلسطینی، وارد بالاترین سطح هشدار امنیتی شدند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: فراخوان گروه‌های مقاومت فلسطینی از جمله «حماس» در نام‌گذاری روز جمعه به‌نام «روز خشم» و برگزاری تظاهرات در حمایت از شش اسیر فلسطینی که از زندان فوق امنیتی رژیم اشغالگر گریختند، باعث نگرانی صهیونیست‌ها شد.

ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی در پی این اعلامیه، وارد حالت هشدار شده و از بیم تظاهرات گسترده فلسطینی‌ها، تدابیر امنیتی در سراسر فلسطین اشغالی را افزایش دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، ارتش این رژیم همچنین تمام مرخصی‌هایی را که به نظامیان مستقر در کرانه باختری برای روز جمعه داده شده بود، لغو کرده و از آنها خواست با مراجعه هرچه سریعتر به پادگان‌ها، برای مقابله با فلسطینیان مسلح شوند.

همزمان نیروهای امنیتی و پلیس صهیونیستی نیز با افزایش سطح آماده‌باش به درجه دو در سراسر فلسطین اشغالی، بخشی از نیروهای خود را به تقویت تدابیر امنیتی در زندان‌های این رژیم اختصاص دادند که طی روزهای اخیر شاهد اعتراضات اسرای فلسطینی بودند.

بر اساس این گزارش، اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد اسرای فلسطینی که در زندان جلبوع نگهداری می‌شدند و بعد از حادثه فرار روز دوشنبه به زندان‌های دیگر منتقل شدند، دیگر به جلبوع بازگردانده نمی‌شوند بلکه بین دیگر تأسیسات امنیتی اسرائیلی در جنوب و مرکز فلسطین اشغالی توزیع می‌گردند.

مسئولان زندان‌های اسرائیل همچنین امروز گفتند که تدابیر امنیتی در زندان‌ها شامل جستجوهای معمول سلول‌ها را افزایش داده و برای جلوگیری از ارتباط اسرای فلسطینی از گروه جهاد اسلامی، آنها را بین زندان‌های مختلف پخش می‌کنند.

پیش‌تر، اسرای فلسطینی بند ششم زندان «کتسیعوت» در منطقه صحرایی نقب، در واکنش به سرکوب وحشیانه صهیونیست‌ها، سلول‌ها را به آتش کشیدند.

همچنین بامداد پنجشنبه بود که حمله نظامیان صهیونیست به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز حمایت از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی به زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار