کد خبر: 1061404
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
نهاد‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری و غزه بشدت نگران هستند و خود را برای جنگ دیگر در غزه آماده می‌کنند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: شبکه عبری‌زبان «کان» گفت که فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» در روز دوشنبه بزودی موجب متشنج شدن اوضاع در غزه و کرانه باختری خواهد شد.

به نوشته وبگاه سوا، یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی به این شبکه گفت که ارتش این رژیم از این رو خود را آماده شعله‌ور شدن جنگ احتمالی دیگر در منطقه غزه کرده است. نهاد‌های امنیتی صهیونیستی حتی نگران بحرانی شدن شهر‌های واقع در اراضی ۱۹۴۸ هستند.

فرار بی نظیر شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در بامداد روز دوشنبه، جان تازه‌ای به مبارزه مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی داده است. به طوریکه روز گذشته اسرای دو زندان «رامون» و «نقب» دست به شورش زده و چندین بند را به آتش کشیدند.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این وقایع گفت که این اتفاقات می‌تواند در چندین جبهه تأثیرگذار باشد و شرایط را متشنج کند. او مدعی شد که تل آویو خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.

مناطق مختلف سرزمین‌های فلسطینی شامگاه چهارشنبه صحنه راهپیمایی گسترده در حمایت از اسرای فلسطینی بود که از دیروز در معرض تشدید حملات و سرکوبگری‌ها توسط اداره زندان‌های رژیم اشغالگر قرار دارند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی وفا، جنبش آزادی بخش ملی فلسطین (فتح) عصر چهارشنبه برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی فراخوان داده و از مردم فلسطین خواسته بود شامگاه چهارشنبه را در همه شهرها، روستا‌ها و اردوگاه‌های آوارگان به خیابان‌ها آمده و تاکید کنند که اسرای فلسطینی را در رویارویی با رژیم اشغالگر تنها نمی‌گذارند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار