کد خبر: 1061165
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

رپورتاژ آگهی/ پیشرفت تکنولوژی و فناوری در دنیای امروز زندگی  افراد را به سمت اینترنتی شدن و یا مجازی شدن کشانده است. این روزها تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ در راستای اینترنتی شدن و راه اندازی کسب و کار اینترنتی تلاش می‌کنند. شاید ورود به عرصه اینترنت برای کارفرمایان در ظاهر ساده به نظر بیاید اما وقتی وارد این مسیر می‌شوند با پیچ و خم‌های بسیاری رو به رو می‌شوند. عبور از هر مانع در این مسیر برای رسیدن به موفقیت نیازمند تخصص و مهارت بسیار است. اگر شما نیز در این حوزه دستی داشته باشید، احتمالا نام چک لیست سئو تکنیکال به گوشتان خورده است. راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی تنها به طراحی سایت خلاصه نمی‌شود بلکه برای رشد و موفقیت باید استراتژی‌های بسیاری بر روی سایت پیاده سازی شود. تهیه چک لیست سئو تکنیکال تنها بخشی از اقدامات سئو است.

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید سئو چیست؟

چک لیست و مشاوره سئو تکنیکال چیست؟

سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها، تکنیک‌های استراتژیک و خدماتی است که جهت بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست و جو بر روی سایت پیاده‌سازی می‌شود.‌ برای این که بهتر بتوانید سئو تکنیکال را درک کنید باید بدانید که خدمات سئو به سه بخش کلی تقسیم می‌شود. این سه بخش شامل سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال یا سئوی فنی صفحه می‌باشد و در واقع شامل فعالیت‌هایی است که جهت بهینه‌سازی ساختار سایت بر روی صفحات آن اعمال می‌شود. برخی افراد این بخش از خدمات سئو را با سئو داخلی سایت یکی می‌دانند در صورتی که سئو داخلی با بخش محتوایی و عناصر مرتبط با آن سر و کار دارد و این در حالی است که سئو تکنیکال نقشی در بهینه‌سازی محتوی ندارد. چک لیست سئو تکنیکال نیز شامل یک لیست بسیار دقیق از خدمات بهینه‌سازی فنی است که سئوکار برای بررسی تمام جزئیات ساختاری و عدم فراموش کردن ریزترین نکات آن را تهیه می‌کند.  

مشاوره سئو تکنیکال چیست؟

ممکن است صاحبین کسب و کار در حرفه خود بسیار متخصص و موفق باشند اما در زمینه بهینه‌سازی سایت تخصص کافی نداشته باشند. این کارفرمایان به مشاوره seo نیاز دارند تا بتوانند ساختار سایت خود را برای خیزش‌های درست بهینه‌سازی کنند. مشاوره سئو با تخصص کافی در زمینه سئو تکنیکال بهترین خدمات را معرفی کرده و شما را به عنوان کارفرمای سایت در مسیر درست هدایت می‌کند. مشاوره سئو تکنیکال مجموعه راهنمایی‌های لازم برای بهینه ساختن صفحه وب است که در قالب چک لیست سئو تکنیکال ارائه می‌شود. در ادامه برخی از استراتژی‌های مهم موجود در چک لیست سئو تکنیکال را بیان می‌کنیم.

چک لیست و مشاوره سئو تکنیکال چیست؟

افزایش سرعت سایت: وقتی کاربری بر روی سایت شما کلیک می‌کند تنها سه ثانیه برای باز شدن صفحه صبر می‌کند. در واقع بیش از ۵۰ درصد کاربران بیشتر از سه ثانیه برای باز شدن صفحه زمان نمی‌گذارند. اگر در این تایم صفحه شما باز شد که از آن دیدن می‌کنند. در غیر این صورت به سراغ سایت دیگری می‌روند و این موضوع باعث کاهش آمار بازدید از سایت خواهد شد. بنابراین افزایش سرعت لود صفحات تاثیر قابل توجهی در افزایش بازدید از سایت خواهد داشت. گذشته از آن خود گوگل نیز به سایت‌هایی که لود صفحات آن‌ها بیش از سه ثانیه زمان ببرد، اهمیت نمی‌دهند.

رسپانسیو بودن سایت: در چک لیست سئو تکنیکال ۲۰۲۱ رسپانسیو بودن سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است چون در حال حاضر اکثر کاربران اینترنت از طریق گوشی موبایل وارد این فضا می‌شوند. بنابراین وب سایت باید به گونه‌ای بهینه سازی شود که تمام صفحات آن بدون به هم ریختگی بر روی پلتفرم موبایل نمایش داده شوند.

بهینه‌سازی نقشه سایت: برای این که گوگل بتواند شما را پیدا کند باید حتما نقشه سایت را درابزارهای سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس ثبت کنید. نقشه سایت در چک لیست سئو تکنیکال در واقع فایلی است  که به موتور جست و جو کمک می‌کند تا درک بهتری از ساختار سایت داشته باشد. در این نقشه تعداد به روز رسانی سایت، زمان تغییر اخرین تغییر و غیره مشخص می‌شود.

آدرس یو آر ال:  برای بهینه سازی آدرس یو آر ال باید از کلمات کوتاه، حروف کوچک و کلمات کلیدی استفاده کنید. در ضمن نباید از نشانه‌ها استفاده کنید.

گواهی‌نامه اس اس ال: در چک لیست سئو تکنیکال توجه به امنیت سایت از استراتژی‌های بسیار مهم است. وقتی کاربران نتوانند به سایت شما اعتماد کنند، قدرت و جسارت خرید و یا سفارش خدمات را نمی‌یابند و این موضوع نرخ کلیک و در نتیجه فروش شما را به شدت کاهش می‌دهد. گوگل نیز سایت شما را در نتایج جست و جوی گوگل به قعر جدول می‌فرستد. داشتن گواهی نامه اس اس ال باعث می‌شود که اطلاعات کاربران شما محفوظ بماند و هکرها توانایی هک کردن این اطلاعات محرمانه را نخواهند داشت.

خطای ۴۰۴: ممکن است تاکنون بارها برایتان پیش امده باشد که با کلیک بر روی سایتی با خطای ۴۰۴ مواجه شده باشید. هیچ چیزی به اندازه یک صفحه خالی برای کاربرانی که در جست و جوی عناصر مورد نیاز خود هستند، آزار دهنده نیست. در چک لیست سئو تکنیکال با بهینه سازی سایت این خطا به صفر می‌رسد.

بهترین شرکت برای دریافت مشاوره سئو تکنیکال را معرفی کنید.

چک لیست و مشاوره سئو تکنیکال چیست؟

اگر به دنبال دریافت مشاوره و خدمات باکیفیت و مطمئن برای بهینه‌سازی سایت خود هستید سایت مشاوره و خدمات سئو اسماعیل سحاب بهترین انتخاب برای شما است. اسماعیل سحاب برترین کارشناس سئو است و با کارنامه درخشانی که در این حوزه برای خود به ارمغان اورده، خدمات بی‌نظیری در حوزه بهینه‌سازی سایت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید علاوه بر سفارش چک لیست سئو تکنیکال و دریافت مشاوره برای آن در سایت اسماعیل سحاب خدمات اموزشی نیز دریافت کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی از طریق لینک زیر وارد سایت اسماعیل سحاب شوید.

htt/ps://ismaeilsahab.ir

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار