کد خبر: 1061151
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو و کسب مدال ۲ سال زجر کشیدم و سختی‌های زیادی را تحمل کردم.
علیرضا مختاری پس از کسب مدال نقره بازی‌های پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: تلاش من در این رقابت‌ها کسب مدال طلا پرتاب وزنه بود که متاسفانه شرایط کسب مدال طلا فراهم نشد، اما باز هم خوشحالم که دست پر به کشور بازگشتم.

وی گفت: برای دریافت مجوز و حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲ سال و نیم زجر کشیدم و سختی‌های زیادی را تحمل کردم، به طوری که از مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات تا خرداد ۱۴۰۰ مرتب درگیر رکوردگیری بودم تا مجوز حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب کنم و همین مساله سبب شده بود تا از آمادگی بدنی خارج شوم و دوباره از خرداد تا زمان اعزام به بازی‌های پارالمپیک خود را آماده کنم.

مختاری خاطرنشان کرد: ۴ بار رکوردگیری آرامش ذهنی من را به هم زده بود و در شرایط بسیار سختی دوباره توانستم خود را به اوج آمادگی برسانم، البته با کسب مدال نقره تمام زجرها، سختی‌ها و فشار‌های روحی و روانی که کشیده بودم از بین رفت و حس بسیار خوبی داشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی‌های پاراآسیایی چین نیز در همین ماده شرکت خواهید کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: پرتاب وزنه ورزش سنگینی است و دوست دارم در آینده در پرتاب دیسک فعالیت خود را دنبال کنم، البته در بازی‌های پاراآسیایی چین در هر دو ماده رقابت خواهم کرد.
وی در پایان با اشاره به عدم حمایت استانداری و شهرداری استان اصفهان قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، گفت: امیدوارم با کسب مدال نقره در آینده تحت حمایت بیشتری از سوی مسوولین استان اصفهان قرار بگیرم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار