کد خبر: 1061129
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
نماینده مجلس:
رییس مجمع نمایندگان و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کمبود واکسن کرونا در آذربایجان‌شرقی جبران می‌شود.

محمدحسین فرهنگی  در یک نشست خبری اظهار کرد: با توجه به پایین بودن واکسن تحویلی در آذربایجان شرقی نسبت به برخی استان های کشور و پیرو طرح این موضوع مهم توسط مردم و در افکار عمومی، پی گیری آن مورد توجه و پی گیری قرار گرفت. 

وی افزود: هر چند در چگونگی محاسبات برای تحویل واکسن ها به استان ها، ابهامات جدی وجود دارد، اما آنچه مسلم است پایین بودن واکسن تحویلی به آذربایجان شرقی نسبت به برخی از استان های دیگر، غیرقابل اغماض است که اعتراض ما در این خصوص به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر مسوولان وزارتخانه منعکس شد. 

فرهنگی تاکید کرد: بر این اساس مقرر شده کمبود واکسن به سرعت در آذربایجان شرقی، برطرف و واکسیناسیون در سطح استان با سرعت مناسبی انجام شود. 

وی یادآوری کرد: تاکنون بیش از ۳۵ درصد جمعیت بالای ۱۸سال آذربایجان شرقی واکسینه شدند که باید این مقدار بیش از اینها می بود تا پیک پنجم کرونا در استان از اوج بیشتری برخوردار نشود. 

فرهنگی تاکید کرد: پس از سفر یک روزه وزیر بهداشت و درمان به آذربایجان شرقی، تزریق دوز دوم استرازنکا در استان دوباره آغاز شد و پی گیر واکسیناسیون دوز اول و دوم تمام گونه های واکسن های خارجی و داخلی آسترازنکا، سینوفارم و برکت در استان هستیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر