کد خبر: 1061085
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
در حال حاضر ۷۱۲ نفر از بسیجیان متخصص و آموزش دیده در زمینه تزریق واکسیناسیون در مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی به صورت سه شیفته فعالیت دارند.

در حال حاضر ۷۱۲ نفر از بسیجیان متخصص و آموزش دیده در زمینه تزریق واکسیناسیون در مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی به صورت سه شیفته فعالیت دارند.
سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی در جلسه قرارگاه زیستی امام رضا (ع) سپاه، در تشریح اقدامات انجام شده از سوی سپاه عاشورا برای مقابله با ویروس کرونا گفت: بیش از ۱۹ هزار بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی با فعال‌سازی تیم‌های رصد و پایش، بیماریابی و پیشگیری را شروع کرده‌اند. وی افزود: علاوه بر آن ۷۱۲ نفر از بسیجیان متخصص و آموزش دیده در رابطه با واکسیناسیون آموزش تخصصی دیده که با تأمین واکسن کافی، به صورت سه شیفت در مراکز درمانی فعالیت خواهند کرد. فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نذر کپسول‌های اکسیژن در قالب کمک‌های مؤمنانه به بیماران کرونایی نیز از سوی بسیجیان استان آغاز شده است، ادامه داد: همیاران سلامت علاوه بر محلات، در مراکز پرتردد استان برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند. سردار خرّم با اشاره به آغاز پیک پنجم کرونا در استان گفت: آذربایجان‌شرقی از جمله استان‌هایی بود که پیک پنجم بیماری کرونا از یک هفته قبل از کل کشور شروع شد و روند ابتلا و فوتی نیز روند صعودی داشت. وی در خصوص مشکلات مربوط به کمبود سرم نیز افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط سپاه استان مشکل شرکت سرم‌سازی مرتفع و کمبود سرم در کشور رفع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار