کد خبر: 1061065
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: والیبال ایران را با نام سعید معروف می‌شناسند و امیدوارم بتوانم جایگزین خوبی برای وی باشم.
 
جواد کریمی درمورد شرایط تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و حدود ۴ هفته است که در اردو هستیم. حدود ۶۰-۷۰ درصد تیم تغییر کرده است و همه بازیکنان جوان شده‌اند. زیر نظر کادر ایرانی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در تهران برگزار کردیم و خوشبختانه هیچ بازیکنی دچار مصدومیت نشد. امیدوارم نتیجه بسیار خوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کنیم تا یک بار دیگر دل مردم به واسطه والیبال شاد شود.

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص اینکه قرار است جای خالی سعید معروف را پر کند، عنوان کرد: معروف سرآمد همه والیبالیست‌ها است. والیبال ایران را با نام سعید معروف می‌شناسند. او سال‌ها در تیم ملی زحمت کشید و من هم دو سال در کنار وی بازی کردم و نکات زیادی یاد گرفتم. امیدوارم بتوانم جایگزین خوبی برای معروف باشم.

رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار