کد خبر: 1061028
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
معاون راه و شهرسازی استان اردبیل :
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : تا پایان شهریور ماه با واگذاری اراضی و صدور پروانه از طریق شهرداری تکلیف واحدهای مسکن اقدام ملی روشن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، شهرام باباخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و در ۴ مرحله ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن انجام شد که ۹۲۰۰ نفر ثبت نام کردند.

وی گفت: این تعداد ثبت نامی در شهر اردبیل مورد پایش نهایی قرار گرفتن تا در نهایت متقاضیان واجد شرایط با پرداخت مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان به ۲۵۳۳ نفر رسید تا با واگذاری رایگان زمین مراحل صدور پروانه و قرداد ساخت به انجام برسد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل پیشرفت برخی پروژه های اقدام ملی مسکن را ۴۵ تا ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت: مابقی قراردادها تامین اراضی و صدور پروانه تا آخر شهریور ماه برای متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد شد تا شاهد ساخت و تکمیل این واحدها در کوتاهترین زمان باشیم.

باباخانی خاطرنشان کرد: شرایطی که برای متقاضیان در قالب طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است ۵ سال سکونت در اردبیل ، تاهل و سبز بودن فرم ج است که از دولت زمین ، واحد مسکونی و تسهیلات مسکن دریافت نکرده باشند.

وی گفت: یکی از شروط مهم در بهره مندی از این طرح را پرداخت ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه است که برخی از متقاضیان در مهلت تعیین شده و در چندین نوبت این پرداختی را انجام نداده اند.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی در تولید سالانه  یک میلیون واحد مسکونی ، ثبت نام از متقاضیان جدید در سایت کشوری آغاز خواهد شد که افراد واجد شرایط می توانند در موعد اعلام شده ثبت نام را انجام دهند.

وی افزود : پیشرفت پروژه اقدام ملی مسکن منوط به پرداخت مبالغ از سوی متقاضیان است که طبق زمانبندی باید این پرداختی ها را انجام دهند تا پروژه در موعد مقرر آماده بهره برداری باشد.

باباخانی گفت: ما قول دادیم که واحدهای مسکن اقدام ملی را با کیفیت و به موقع تحویل دهیم که با توجه به شرایط آب و هوایی استان اردبیل شایسته است متقاضیان نیز بر اساس زمانبندی مبالغ درخواستی را پرداخت کنند تا تاخیر در تحویل این پروژه ها اتفاق نیافتد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر