کد خبر: 1061026
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:
مرادی، با اشاره به انجام پنج هزار و ۹۹۴ فقره بازرسی از اصناف لرستان طی پنج ماه نخست امسال، گفت: در این راستا واحدهای متخلف ۳۷ میلیارد و ۴۷۸ میلیون تومان جریمه شده اند.

به گزارش جوان از لرستان، «یوسف مرادی»، امروز(15شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی پنج ماه نخست امسال پنج هزار و ۹۹۴ فقره بازرسی از اصناف لرستان انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل ۲ هزار و ۶۶۴ پرونده تخلفاتی خبر داد و افزود: در این مدت واحدهای صنفی متخلف این استان ۳۷ میلیارد و ۴۷۸ میلیون تومان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بیشترین بازرسی ها را مربوط به خرده فروشی ها و واحدهای خدماتی، صنفی، صنعتی و عمده فروشان عنوان کرد و اظهارداشت: سه هزار و ۷۶۵ مورد بازرسی در این زمینه صورت گرفته است.

مرادی یادآور شد: بیشترین تخلفات این واحدها به ترتیب شامل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بابیش از ۷۰۰ مورد، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، ۱۵۱ مورد نداشتن پروانه کسب، تقلب، کم فروشی و نگهداری کالای قاچاق می شود.

وی با بیان اینکه مردادماه امسال یک هزار و ۶۳ بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است، گفت: در این راستا ۴۴۵ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۸۸۱ تومان تشکیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار