کد خبر: 1060972
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
اصلاح بودجه آغاز شد
رئیس سازمان برنامه بودجه، بخشنامه بودجه سال‌۱۴۰۱ شرکت‌های دولتی را ابلاغ کرد.

رئیس سازمان برنامه بودجه، بخشنامه بودجه سال‌۱۴۰۱ شرکت‌های دولتی را ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بخشنامه بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را ابلاغ کرد.
براساس این بخشنامه سقف افزایش حقوق و دستمزد کارگران و نیروی انسانی شرکت‌های دولتی در سال‌۱۴۰۱ به‌صورت علی‌الحساب ۱۰‌درصد تعیین شده‌است. رقم قطعی ضریب حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های دولتی به تصویب هیئت وزیران می‌رسد. همچنین رقم قطعی افزایش حقوق کارگران مشمول قانون کار هم به تصویب شورایعالی کار خواهد رسید.
مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) در بودجه پیشنهادی معادل ۱۶‌میلیون و ۵۰۰‌هزار‌ریال به صورت علی‌الحساب پیش‌بینی شده‌است و رقم قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه، در برنامه‌۱۴۰۱ تأکید اصلی بر تحقق رشد اقتصادی است، گفت: تنظیم بودجه‌۱۴۰۱ بر اساس مقتضیات کشور، اسناد بالادستی و توجه ویژه به برنامه خواهد بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در اولین نشست مجازی با رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها گفت: منابع طبیعی فراوان، افراد تحصیل کرده و جوان می‌توانند در وضعیت اقتصادی کشور تحول اساسی ایجاد کنند، لذا باید از جوانان برای تحول اقتصادی در کشور استفاده کنیم.
وی افزود، تنظیم بودجه‌۱۴۰۱ بر اساس مقتضیات کشور، اسناد بالادستی و توجه ویژه به برنامه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار