کد خبر: 1060890
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

رپورتاژ آگهی/ در این نوشتار علمی که در حوزه ی پزشکی نیز می باشد تصمیم داریم موضوع جراحی چاقی را مورد بررسی قرار دهیم و اساسی ترین موارد مرتبط با جراحی چاقی را برای شما همراهان عزیز توضیح دتیم. از شما درخواست داریم تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

حتما شما خواننده ی عزیز نیز در سطح جامعه افراد چاق یا انسان های دارای اضافه وزن را مشاهده نموده ای. البته دکتر مهدی سلیمی جراح چاقی بر این باور است که همه ی افرادی که مقداری اضافه وزن دارند را نمی توانیم در گروه انسان های چاق با اضافه وزن های مفرط قرار دهیم و برای بیان میزان اضافه وزن و چاقی افراد مختلف معیارها و پارامترهای گوناگونی وجود دارند.

جراحی چاقی چیست؟

اما در هر صورت افرادی هستند که به شدت چاق می باشند و از زیادی وزن خود  به شدن در رنج و عذاب قرار دارند.

ما نیز در این مقاله در زمینه ی جراحی چاقی که یکی از نوین ترین روش های برای درمان و رهایی این انسان ها از چاقی های شدید می باشد برای شما صحبت خواهیم نمود. لطفا با ما همراه باشید.

اصلی ترین تیترهایی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد عبارت هستند از:

آیا با اساسی ترین شیوه ها برای رهایی از چاقی شدید آشنایی دارید؟

آیا با مهم ترین متدهایی که برای انجام عمل های جراحی لاغری مرسوم می باشند آشنایی دارید؟

 آیا با اساسی ترین شیوه ها برای رهایی از چاقی شدید آشنایی دارید؟

در همین ابتدای مقاله ی خود تعدادی از مهم ترین روش هایی که برای درمان چاقی و بهبود وضعیت وزنی این افراد مورد کاربرد قرار می گیرند را برای شما بیان خواهیم نمود. لطفا در ادامه ما را همراهی نمایید.

اصلی ترین متدهای مورد کاربرد برای رهایی از چاقی های شدید به شرح ذیل می باشند:

روی آوردن به سوی برنامه ها و حرکت ه

 

ای ورزشی و تحرک بدنی

استفاده از برنامه های مناسب غذایی که از سوی افراد متخصص تجویز می شود

انتخاب و انجام یکی از انواع عمل های جراحی لاغری که شیوه ی آن را پزشک متخصص مورد گزینش قرار می دهد.

 

در بین روش های بیان شده ی فوق شیوه های ورزش درمانی و استفاده از برنامه های غذایی و رژیم های مختلف تغذیه مقداری زمان بر می باشند و لازم است فرد مورد نظر دارای صبر و حوصله کافی برای رعایت برنامه های غذایی و ورزشی ارائه شده را داشته باشد.

در این بین برخی از افراد حوصله کافی برای تداوم این برنامه ها را نداشته و بعد از گذشت مدتی از ادامه ی آن ها دل سرد می شوند. این افراد برای رهایی خود معضل اضافه وزن شدید به دنبال شیوه های سریع تری می باشند که بتوانند با کمک این روش ها در مدت زمان بسیار کوتاه تری وزن قابل توجهی را کم نماییند.

 

در این صورت است که برخی از این اشخاص شیوه های مربوط به عمل های جراحی را مورد انتخاب خود قرار می دهند. عمل های جراحی لاغری دارای مدل های مختلفی می باشند که موضوع انتخاب شیوه ی جراحی مورد نظر که متناسب با شرایط فرد مربوطه باشد موردی می باشد که می بایست از سوی پزشک متخصص تشخیص داده شده و انتخاب شود.

 

بهتر است در این باره با یک فرد با تجربه و  دارای سابقه ی انجام عمل های لاغری مشورت نمایید.

جراحی چاقی چیست؟

آیا با مهم ترین متدهایی که برای انجام عمل های جراحی لاغری مرسوم می باشند آشنایی دارید؟

در این بخش از این مقاله که در خصوص جراحی چاقی می باشد قصد نموده ایم برخی از شیوه های مرسوم جراحی چاقی را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. از همه ی شما مخاطبین عزیز دعوت می نماییم با ما همراه باشید تا به بهترین شکل با عنوان این جراحی ها آشنا شوید.

در کل جراحی های مخصوص چاقی دارای تنوع و تعداد نسبتا زیادی می باشند. هر یک از این روش های عمل جراحی چاقی دارای ویژگی ها و مزیت های مخصوص خود می باشند.

در بین روش های مربوط به جرحی چاقی، تعدادی از آن ها حالت جراحی های دائمی را داشته و مجموعه تغییراتی که بر اثر آن روش در بخش ی از بدن و به خصوص دستگاه گوارش فرد چاق ایجاد می شود حالتی دائمی داشته و امکان بازگشت به شرایط قبل از عمل جراحی چاقی وجود ندارد.

در ادامه برخی از انواع شناخته شده ی عمل های جراحی چاقی را برای شما عزیزان بیان می نماییم.

مهم ترین مدل های موجود برای انجام عمل های لاغری عبارت هستند از:

جراحی چاقی چیست؟

عمل جراحی اسلیو معده دکتر سلیمی

عمل جراحی بای پس معده دکتر سلیمی

عمل جراحی ساسی بای پس معده

عمل بالن گذاری درون معده ی فرد چاق

عمل حلقه گذاری اطراف معده ی شخص

عمل هایی که به شیوه های پیکر تراشی یا لیپوساکشن معروف می باشند و غیره

در بین این عمل های جراحی چاقی شیوه ی عمل جراحی اسلیو معده در گروه آن عمل هایی واقع شده است که شرایط دائمی داشته و امکان بازگشت به وضعیت قبل از عمل جراحی وجود ندارد. البته این عمل داری مزیت های بسیار خوبی می باشد. مثلا این که در مدت زمان کوتاهی بعد از عمل جراحی، فرد کاهش وزن خیلی خوبی را تجربه می نماید و  خیلی زودتر از آن چه تصور نماید به شرایط وزنی ایده آل و دلخواه خویش دست پیدا می کند.

در کل در بیشتر انواع عمل های جراحی چاقی شرایط معده و دستگاه گوارش فرد به صورتی اصلاح  می شود که ایشان حجم کوچکی از مواد غذایی را میل می نماید و در وعده های مختلف غذایی خیلی زودتر از حالت عادی سیر می شود.

یعنی شرایط به سمت دیر گرسنه شدن و زود سیر شدن می رود و این موضوع بعد از طی شدن چند ماه سبب کم شدن وزن آن هم به صورت قابل توجه می شود.

در این جا به پایان نوشتار کاربردی خود در مورد عمل های جراحی لاغری رسیدیم. امید است شما نیز از این موارد مختصر و البته مفید استفاده کرده باشید و بتوانید از موارد بیان شده ایده های خوبی را برای رفع مشکلات چاقی خویش بگیرید.

در پایان توصیه می شود در زمینه ی انواع عمل های لاغری و این که کدام یک از آن ها را بهتر است انتخاب نمایید به یک پزشک با تجربه و با سابقه مراجعه نمایید و از نظرات علمی ایشان استفاده فرمایید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراهی نمودید از همه ی شما عزیزان ممنون هستیم.

منبع

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار