کد خبر: 1060604
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خبرداد
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از احداث باغ گیاهان قرآنی در آرامستان بهشت سکینه(س) خبر داد.

حمیدرضا عسگری با اعلام این مطلب اظهار داشت: پروژه عمرانی ساخت مجموعه باغ گیاهان قرآنی در ضلع شرقی آرامستان، ورودی باب الرضا(ع) هم اکنون در حال اجرا است که بزودی افتتاح و قابل بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه دارای پیوست های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و آموزشی و شامل ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه مجزای بانوان و آقایان است که محل مناسبی برای انتظار مراجعه کنندگان به شمار می رود.

این مسئول افزود: در این پروژه که بین مجموعه تالار غذاخوری، سالن سوگواری و مجموعه خدماتی هایپر بهشت واقع شده، قرار است از انواع گونه های گیاهی ذکر شده در آیات و سوره های قرآن کریم، احادیث و درختان میوه بهشتی، به همراه شناسنامه کامل معرفی گردد که میتواند به محل مناسبی برای آموزش کودکان، نوجوانان و همچنین علاقمندان تبدیل شود.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در احداث این پروژه علاوه بر استفاده از درختانی مانند، زیتون، انگور، نخل خرما، انار، انجیر و… همراه با شناسنامه و محل آیات اشاره شده در قرآن کریم و احدایث و روایات مرتبط، فضای بازی کودکان نیز طراحی شده است.

عسگری عنوان کرد: این پروژه برای اولین بار در کشور است که در یک آرامستان اجرا می شود تا مراجعه کنندگان و خانواده های عزادار بتوانند در زمان انتظار و زیارت اهل قبور از خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه شده در آن بهره مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار