کد خبر: 1060369
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
در شرایطی که تیم ملی فوتبال ساحلی از حضور در مسابقات جام جهانی محروم بود، اما رئیس این کمیته به همراه سرمربی تیم در سفری چند روزه عازم مسابقات شدند.
سفر عجیب و چند روزه رئیس کمیته فوتبال ساحلی به مسکو/ آورده حضور در روسیه برای فدراسیون چیست؟
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی روز هفتم شهریور با قهرمانی تیم ملی روسیه به پایان رسید، مسابقاتی که تیم ملی فوتبال ایران از حضور در آن محروم شده بود.

چندی پیش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به جدول امتیازی برای انتخاب نمایندگان این قاره برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی تصمیم به حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از مسابقات جام جهانی گرفت که این موضوع با اعتراض فدراسیون مواجه شد اگر چه آن اعتراض به جایی نرسید.

در نهایت هم مسابقات برگزار شد، اما در کمال تعجب و در شرایطی که تیم ملی ما در این مسابقات حضور نداشت سرمربی و رئیس کمیته فوتبال ساحلی در مسکو حضور پیدا کردند. البته شاید حضور عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در این مسابقات به خاطر آنالیز تیم‌های حاضر جای توجیه داشته باشد، اما سوال اینجا است که چرا رئیس کمیته فوتبال ساحلی در این مسابقات شرکت کرده است؟

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرار بود عباس هاشم پور و دستیار وی به مسابقات جام جهانی اعزام شوند، اما امیر حسین محتشم که در حال حاضر در ۳ پستِ رئیس کمیته فوتبال ساحلی، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و مدیرکل استاندارد البرز فعالیت می‌کند، نام دستیار هاشم پور را خط زده و خودش به جای وی به همراه سرمربی عازم سفر چند روزه به روسیه شده است.

بهتر است فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتبال ساحلی در مورد دلایل سفر به روسیه توضیح بدهند که حضور محتشم به عنوان رئیس این کمیته در مسکو چه آورده‌ای برای فدراسیون فوتبال و این کمیته داشته است؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار