کد خبر: 1060171
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
موضوع قطع درختان باغ‌های لویزان از سوی چند عضو شورای شهر تهران مطرح شده بود که این مسئله از شهرداری منطقه ۴ تهران پیگیری شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: چندی پیش مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در سومین جلسه شورای شهر تهران و تذکر پیش از دستور اظهار کرد: روز گذشته از شهرداری منطقه ۴ بازدیدی داشتم که متاسفانه شاهد نکاتی در آنجا بودم، گزارش‌ها دال بر تخلف و قطع تعدادی از درختان یک باغ در منطقه ۴ (لویزان) بود و قرار شد عزیزان در مجموعه این موضوع را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: خواهش من این است که رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم این موضع را پیگیری کنند، عکس‌های هوایی که در ادوار گذشته از این مکان گرفته شده کاملا قبل مقایسه است، این تذکر را به صورت مکتوب به شهرداری ارسال خواهیم کرد و امیدواریم جلوی تخلف گرفته شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: درختان عناصر تاثیر گذاری در پاکی هوا هستند که باید جدی گرفته شوند.

میرسعید رییس فضای سبز منطقه ۴ تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قوانین موجود درباره باغ‌ها و نگهداری آن‌ها گفت:در همه مناطق باغ‌ها به دو دسته بالای ۲۰۰۰ متر و زیر ۲۰۰۰ متر تقسیم می‌شوند که زیر ۲۰۰۰ متر را مناطق پیگیری می‌کنند و بالای ۲۰۰۰ متر را سازمان بوستان‌ها پیگیری می‌کند.

وی افزود:درباره این موضوع با سازمان بوستان‌ها مکاتبه کردیم که نیرو‌های خود را فرستاده و پیگیری کنند و، چون ملک محصور است و ورودی ندارد مالک را دعوت کرده و به باغ رفتیم که هیچ اثری از قطع درختان مشاهده نکردیم و فقط شاخه‌های درختان هرس شده بود.

میرسعید درباره هرس درختان توضیح داد:سال گذشته قسمت بیرونی باغ آتش سوزی شده بود، به خاطر همین مالک باغ از ناحیه اجازه گرفت تا شاخه‌های خشک را هرس کند که اگر آتش سوزی شد کل باغ از بین نرود و هیچ درختی قطع نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار