کد خبر: 1060156
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
سرمربی بارسلونا از رفتاری که هواداران با گریزمان دارند راضی نیست. او براین باور است که دپای می‌تواند با آبی اناری‌ها سرنوشت ساز ظاهر شود.
 بارسلونا در هفته سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه دو بر یک برابر ختافه به پیروزی دست پیدا کرد. رونالد کومان درباره عملکرد شاگردانش در این بازی گفت: من از نتیجه رضایت دارم و خوشحالم که به پیروزی دست پیدا کردیم. نباید انتظار داشت که در هر بازی بی نقص و ایده‌آل بود. قبول دارم که تیم مشکلاتی دارد و هنوز صد در صد آماده نیست.

او ادامه داد: ما فصل قبل باوجود آنکه بهتر هم بازی می‌کردیم، اما امتیاز از دست می‌دادیم. خوشحالم که در این بازی پیروزی شدیم. در فصل جاری دو بار در نوکمپ بازی کرده ایم و هر دو بار پیروز شده ایم و این رضایت بخش است.

کومان درباره شعار دادن هواداران علیه آنتوان گریزمان گفت: به صراحت بگویم که اصلا از چنین رفتاری خوشم نیامد. گریزمان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد. اینکه او بدشانس بود و نتوانست گلزنی کند نباید با چنین رفتاری مواجه شود. من نمی‌توانم از گریزمان انتقاد کنم چرا که او همه تلاشش را به کار گرفت.

گل پیروزی آبی اناری‌ها را در این بازی ممفیس دپای به ثمر رساند. کومان درباره او گفت: ممفیس این توانایی را دارد که در هر بازی سرنوشت ساز ظاهر شود. بسیار مهم است که بازیکنی با کیفیت او را در اختیار داریم. دپای قطعا می‌تواند به درخشش خود ادامه دهد و به تیم کمک کند.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷ امتیازی شد تا هم امتیاز با رئال مادرید صدرنشین در رده چهارم قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار