کد خبر: 1059999
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
اولین جلسه سران ۳ قوه در پاستور برگزار شد

نخستین جلسه سران سه قوه پس از ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی، روزگذشته به میزبانی وی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، جلسه‌ای که در آن سه مسئله کرونا، کسری بودجه و مشکلات اقتصادی و ثبات بازار محور بحث سران قوا بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر دیروز پس از جلسه سران سه قوه، برگزاری جلسات سران قوا را زمینه بسیار خوبی در جهت همفکری و هم اندیشی برای حل مسائل کشور دانست و افزود: امروز درکشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها و به کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.
دکتر رئیسی مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم. باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیرو‌های مردمی و مشارکت همه مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.
رئیس‌جمهور ادامه داد: مسئله مهم دیگر مسئله کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود و ان‌شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند. آیت‌الله رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیرو‌های انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار