کد خبر: 1059856
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ۱۳هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در پنج ماهه امسال توسط شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی پرداخت شد.

جواد محمودی  اظهار کرد: این تسهیلات در قالب ۱۳هزار و ۱۸۳نفر در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت شد.

وی افزود: بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش زراعت حدود  ۱۹۰۰ میلیارد ریال، طرح های زراعی اعم از کاشت و برداشت غلات وحبوبات برای ۳۱۸۳  نفر، در بخش صنایع و خدمات کشاورزی ۸۹۴ میلیارد ریال و در بخش دام و طیور ۷۸۶ میلیارد ریال، به ۲هزار و ۷۵۸ نفر اعطاء شد. 

محمودی همچنین اظهار کرد: شعب این بانک  ۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های باغداری در قالب یک هزار و ۷۵۳ مورد و برای طرح های قالی بافی و صنایع دستی روستائی ۲۸۰ میلیارد ریال  برای ۸۶۷ نفر فعال این بخش تسهیلات پرداخت کرده است.

وی همچنین با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان، گفت: شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در این مدت یکهزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای یکهزار و ۴۵۰ زوج با نرخ چهار درصد پرداخت کردند.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی درخصوص تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی نیز گفت: شعب استان از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه  ۹۹۳ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ۸۹۶ دستگاه انواع تراکتور، کمباین ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی  پرداخت کردند.

محمودی اظهار کرد: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ۱۹۹ واحد گلخانه ای در آذربایجان شرقی نیز از چهار هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر