کد خبر: 1059735
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مشکلات کشور با تبیین روحیه انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی حل می شود و در این مسیر همه باید دست به دست هم داده و دِین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

سردار اصغر عباسقلی زاده  در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان اینکه یک شهر فرهنگی باید از منظر مذهبی، انقلابی و ارج نهادن به شهدا نمونه باشد، افزود: همکاری بین این دو مجموعه می تواند در این راه ثمربخش باشد.

وی اظهار داشت: شهر جدید سهند با ایجاد میدان سردار شهید مهدی باکری، برنامه‌ریزی برای جانمایی تندیس سرداران شاخص تمامی استان‌ها، احداث کتابخانه شهید حاج قاسم سلیمانی، دیوار نوشته‌ها در خصوص شهدا و اجرای ده‌ها پروژه فرهنگی دیگر به شهری مثال‌زدنی از نظر فرهنگی تبدیل شده و این اقدامات قابل تقدیر است.

عباسقلی زاده با اشاره به جلسات برگزار شده بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با شهرداران مناطق مختلف تبریز، یادآور شد: روحیه اقتدار و عزت آفرینی تبریز به عنوان شهری مذهبی و انقلابی باید در سطح شهر نمود عینی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر شهدا و رزمندگان نبودند، عزت‌مان زیر چکمه‌های استکبار از بین می‌رفت، اضافه کرد: باید با همان روحیه و پیروی از راه و رسم حضرت امام خمینی‌ (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و نیز با تبلیغ و الگوسازی مردم را به سمت «ما می‌توانیم، ما مقتدریم» و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی سوق دهیم.

عباسقلی زاده با بیان اینکه ما باید با نشان دادن فضای اقتدار و شهادت کشورمان تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کنیم، گفت: مدت‌هاست دشمنان اسلام و انقلاب با تبلیغات منفی، تصویر متفاوت و نامناسبی از کشورمان به دنیا نشان می‌دهند، این در حالی است که گردشگران خارجی با سفر به ایران متوجه می‌شوند که چهره واقعی کشورمان کاملاً متفاوت‌تر از تصویرسازی رسانه‌های غربی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها