کد خبر: 1059730
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فعالیت‌های تاثیرگذار سپاه و بسیج در طول دوران کرونایی، گفت: اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه ها باید امیدآفرین بوده و موجب آرامش آحاد مردم شود.

سردار عابدین خرم در نشست مجازی سپاه استان ها با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تلاش های شبانه روزی بسیجیان آذربایجان شرقی در عرصه های مختلف به خصوص مقابله با گسترش ویروس کرونا خبر داد و افزود: مقابله با کرونا مساله اصلی کشور و اولویت اصلی سپاه است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس مقابله با کرونا اولویت اصلی سپاه عاشورا است و از این رو باید طرح شهید سلیمانی تا سطح محلات عمق پیدا کند.

خرم، تداوم کمک‌های مومنانه را از دیگر اقدامات جاری سپاه و بسیج آذربایجان شرقی در نواحی و مناطق مختلف برشمرد و ادامه داد: کمک‌های مومنانه در حال حاضر به‌ صورت محله محور در تمام شهرستان های ۲۱ گانه استان به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تبریز، مراغه و مرند انجام می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی در امر واکسیناسیون مردم آذربایجان شرقی مشارکت دارند، ضمن اعلام آمادگی مشارکت بیشتر در این حوزه و افزایش مراکز واکسیناسیون تبریز از پنج مرکز به ۱۱ مرکز، گفت: مراکز جدید با همت جمعی مسئولان ذی‌ربط تجهیز شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. 

فرمانده سپاه عاشورا از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های موتوری آمران سلامت نیز در تبریز و شهرستان‌ها راه‌اندازی شده که این گروه‌ها علاوه بر خدمات‌رسانی و تامین نیاز مبتلایان به کرونا، ترویج و فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام خواهند داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر