کد خبر: 1059722
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۱۷۱ هزار نفر به ویروس کرونا در کشور آمریکا، شمار مبتللایان این کشور به ۳۹ میلیون و ۱۵۷ هزار نفر رسید.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۱۴ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۱۱۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۹۲ میلیون و ۸۱ هزار و ۱۹ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۷۱ هزار و ۷۳۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۹ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۲۴۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۴۹ هزار و ۶۸۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۶ هزار و ۳۹۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۵۳۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۳۶ هزار و ۳۹۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۰ هزار و ۵۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۵۳۷ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۷۶ هزار و ۷۳۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۹۱۰، ۶ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۳۳۶، ۶ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۷۴۷، ۶ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۶۸۱ و ۵ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های کلمبیا با ۴ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۱۵۰ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۲۰۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۱ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۴۴۰، ۳۰ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۲۸۳ و ۱۹ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۱۳۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار ویروس کرونا در جهان +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار