کد خبر: 1059680
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

تاج گل حلقه ای؛ برای تبریک و تسلیت

رپورتاژ آگهی/ در بیشتر مراسمی که برگزار می‌شود، چه مراسم شاد و جشن، و چه مراسم عزا، دسته گل را به عنوان نماد احترام و اهمیت برای میزبان تهیه می‌کنیم. از دیرباز این سنت نه تنها در میان مردم ایران بلکه در میان مردم جهان وجود داشته است. امروزه با زیاد شدن تنوع گل‌ها، کمی گیج کننده است که دسته گل مناسب مراسم خود را تهیه کنید. اگر چه که می‌توانید با پرسش از یک گل فروش به این مهم برسید، اما بهتر است خودتان نیز اطلاعاتی در مورد انواع گل‌ها و معانی آن‌ها داشته باشید تا استفاده نادرستی از آن نکنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع تاج گل اروپایی برای تبریک و تسلیت بپردازیم.

تاج گل حلقه ای؛ برای تبریک و تسلیت

تاج گل‌های اروپایی از چه زمانی مرسوم شدند؟

جالب است بدانید تاریخ برخی از تاج‌ گل‌های اروپایی به گذشته‌های دور باز می‌گردد، زمانی که گلادیاتورهای یونان باستان با شجاعت تمام به نبرد‌های خونین می‌رفتند و پیروز به خانه‌هایشان باز می‌گشتند؛ این دسته گل‌ها به همراه غذا و شراب توسط مردم یونان باستان بر روی درب منزل تعبیه می‌شد تا این قهرمانان بتوانند خستگی را از تن خود خارج کنند. برخی دیگر از این تاج گل‌ها نیز از زمان‌های دور به هنگام فرا رسیدن سال نو میلادی بر درب خانه‌ها آویزان می‌شد تا نمادی باشد برای عشق و شادی.

تاج گل اروپایی برای تبریک و تسلیت

تاج گل‌های اروپایی معمولا با استفاده برگ و علف و گل درست می‌شوند. این دسته گل‌ها نماد احترام در مراسم مختلف می‌باشد. این نوع گل در گذشته برای قهرمانان یونانی و یا مراسم شادی بافته می‌شد، امروزه به کشور ایران نیز راه پیدا کرده است.

تاج گل حلقه ای؛ برای تبریک و تسلیت

تاج گل اروپایی برای تبریک و تسلیت انواع مختلفی دارد اما در حالت کلی این تاج‌ها حلقوی شکل می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از یک اسفنج در زمینه به همراه گل‌ها و برگ‌های مختلفی نظیر کاج، لورن و یا اسطوخودوس دسته گل اروپایی خود را تزیین کنید.

همچنین می‌توانید با کمک یک صندوقچه قدیمی و پر کردن آن از گل‌های مانند گل رز یک دسته گل زیبا برای شخص مورد نظر تهیه کنید. این نوع دسته گل‌ها که امروز مد شده‌اند، زیبایی خاصی نیز دارند.

برخی گل‌های مورد استفاده در تاج گل اروپایی برای تبریک و تسلیت

گل‌ها دارای مفاهیم مختلفی می‌باشند که بهتر است پیش از سفارش تاج گل تبریک یا تسلیت این معانی را بدانید تا در مراسم مناسب از هر گل استفاده کنید.

در ادامه مطلب برخی از معانی این گل‌ها آورده شده است:

1-   گل آفتاب گردان

گل آفتاب گردان نماد زندگی طولانی و با نشاط، وفاداری عاشق نسبت به معشوق و احترام به طرف مقابل است. برای همین این گل مناسب مراسمی شاد مانند عروسی، سالگرد ازدواج و جشن تولد است. همچنین این گل می‌تواند به صورت تکی در یک دسته گل متفاوت باشد تا جلوه‌ای خاص به دسته گل شما دهد.

2-   گل آلسترومریا

گل آلسترومریا نماد خوشبختی، شانس، دوستی و ثروت است. رنگ این گل که بین صورتی و قرمز است و به گلبهی می‌زند، نشان دهنده محبت نسبت به گیرنده است. رنگ نارنجی این گل نشان دهنده سخت کوشی در راه رسیدن به هدف و ترکیب رنگی سفید و زرد آن مناسب بیماران است و نشان دهنده نگرانی می‌باشد.

3-   گل آماریلیس

گل آماریلیس نماد اعتماد به نفس، زیبایی و قدرت می‌باشد. رنگ‌های مختلف این گل دارای معانی متفاوتی می‌باشند. رنگ قرمز نشان دهنده احساسات قوی، و رنگ نارنجی آن نماد شادی و سلامتی است. این گل دارای رنگ سفید نیز می‌باشد، که مفهوم ظرافت و زنانگی دارد و مناسب هدیه دادن به خانم‌ها می‌باشد.

4-   گل آنتوریوم

گل آنتوریوم با شکل و شمایل قلب مانند خود نشان دهنده شادی و فراوانی است. رنگ‌ سفید نشان دهنده بی‌گناهی و پاکی، قرمز نشان دهنده علاقه شدید و رنگ صورتی نماد عشق مادرانه و خالص است. مفهوم و معنای این گل طوری است که می‌توانید در مهمانی‌ها و مراسم شاد و مراسم ارتقای شغلی یا تحصیلی استفاده کنید.

5-   گل آلاله

گل آلاله از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و نماد نیت خوب و شادی می‌باشد. رنگ زرد این گل نشان دهنده آشتی می‌باشد که آقایان متاهل می‌توانند هنگام دعوا با همسر خود به سراغ این گل برای آشتی بروند.

قیمت انواع تاج گل اروپایی برای تبریک و تسلیت

قیمت تاج‌های گل اروپایی برای تبریک و تسلیت و درکل مراسم مختلف متفاوت است.

 قیمت این تاج‌ها بستگی به عوامل زیر دارد:

نحوه به کارگیری گل در این تاج‌ها

نوع گل به کار رفته شده

جای قرارگیری گل

نوع تزیین گل (تزیین شلوغ‌تر همیشه به معنی دسته گل گران‌تر نمی‌باشد)

این گل‌ها اکثرا دارای طراحی خاص و رزهایی از کشورهای هلند و استرالیا می‌باشند که اکثرا با رنگ‌های طلایی و قرمز دیده می‌شوند.  گستره قیمت تاج گل اروپایی برای تبریک و تسلیت از 200 هزار تومن تا 2 میلیون تومان می‌باشد که می‌تواند دارای 10 شاخه یا حتی بیش از 100 شاخه گل باشد.

سخن آخر

تهیه گل برای ادای احترام، عشق، شادی و... یکی از رسوم بسیار قدیمی در تمام جهان می‌باشد. افراد زیادی در طول تاریخ با گل‌های رز قرمز منتظر معشوفه خود بوده‌اند، از افراد موفق زیادی در فرودگاه‌ها با دسته‌ گل‌های حلقوی استقبال شده است و هزاران روش استفاده دیگر از این دسته گل‌ها وجود دارد.

این گیاهان زیبا سالیان درازی است در زندگی ما انسان‌ها و توصیف احساسات ما نقش داشته‌اند. امروه نیز با وجود گل‌های مختلف و رنگ‌هایی که هرکدام نماد یک احساس هستند، خرید گل به امری مفهومی‌تر بدل شده است. با تنوع بالای روش‌های خرید گل، این روزها می‌توانید از روش‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های مختلف نیز برای خرید گل استفاده کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار