کد خبر: 1059666
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
جواد نکونام از فولاد جدا شد، به همین سادگی. او که موفق شد این تیم را قهرمان جام حذفی ایران کند، با تصمیم هیات مدیره فولاد، کنار گذاشته شد تا نیمکت آن‌ها به «عبدالله ویسی» برسد.
«خبرآنلاین» در ادامه نوشت: نکونام دیروز در واکنشی مبهم گفت: «می‌دانم سوالات طرفداران زیاد است، اما الان زمانی نیست که بخواهم درباره‌اش حرف بزنم. فولاد در برهه مهمی است و همه باید از آن حمایت کنند.»

به راستی در این باشگاه چه اتفاقی افتاد؟ چرا آن‌ها نکونام موفق را برکنار کردند و ویسی را بعد از ناکامی در خیبر خرم‌آباد در لیگ یک آوردند؟

جزئیات جدایی

عبدالله ویسی از مدتی قبل به نزدیکانش در اهواز گفته بود در فصل جدید سرمربی فولاد خوزستان است. او حتی خبر داشت سعید آذری در پایان فصل از کار برکنار می‌شود. به همین خاطر وقتی حمیدرضا گرشاسبی هفته گذشته بدون جلسه با نکونام، ویسی را به دفترش دعوت کرد، می‌شد حدس زد ماجرا تمام شده است.

ماجرای نکونام و فولاد کلا عجیب و غریب تمام شد. باشگاه با وجود آنکه می‌دانست قرارداد سرمربی موفقش به پایان می‌رسد، در طول فصل هیچ مذاکره‌ای با او نداشت. یکشنبه هفته قبل سرانجام گرشاسبی با نکونام تماس گرفت که «به تهران بیایید تا جلسه بگذاریم.» نکونام با وجود آنکه در شمال کشور بود، عازم تهران شد تا همراه با وکیل خود در جلسه حاضر شود. در طول نشست چندساعته دو طرف، نکونام لیست خرید و خروجی‌ها، به اضافه زمانبندی اردوی پیش‌فصل و همینطور توضیحات فنی فصل جدید را به گرشاسبی مدیرعامل و رضایی عضو هیات مدیره باشگاه داد. او در این جلسه حتی تاکید کرد زبیر نیک‌نفس، عارف آقاسی، صابر حردانی و پریرا در تیررس دیگر باشگاه‌ها هستند و نباید اجازه جدایی آن‌ها را بدهند. گرشاسبی هم گفت سریعا در این زمینه اقدام می‌کنند، اما در چشم‌به‌هم‌زدنی، آقاسی و نیک‌نفس به استقلال ملحق شدند!

در آن جلسه طرفین بر سر مسائل مالی هم صحبت کردند. قرار شد گرشاسبی ظرف ۴۸ ساعت آینده خبر نهایی را بدهد. از دوشنبه آن هفته تا دوشنبه همین هفته، اما هیچکس با نکونام و وکیلش تماس نگرفت. با آنکه وکیل این مربی به گرشاسبی گفته بود سر رقم هم می‌توانند توافق کنند، باز هم از فولادی‌ها خبری نشد. نکونام بعد از این اتفاق متوجه شد شایعه حضور ویسی و توافق با این مربی کاملا جدی است. هیات مدیره فولاد دوشنبه این هفته تشکیل جلسه دادند و دوباره با نکونام تماس گرفتند که «به جلسه نمی‌آیید؟» این مربی هم اعلام کرد تمام حرف‌هایش را زده و اگر باشگاه واقعا قصد دارد همکاری ادامه پیدا کند می‌تواند سر مسائل حقوقی با وکیل او به توافق قطعی برسد. فولادی‌ها، اما هیچ اقدامی نکردند و در مقابل قرارداد عبدالله ویسی را امضا کردند.

دیروز بعد از انتشار این خبر در صفحه رسمی باشگاه فولاد، هواداران این باشگاه علیه مدیریت و همینطور ویسی موضع‌گیری کردند. برای خیلی از آن‌ها مبهم بود که چرا قرارداد نکونام با وجود قهرمانی تمدید نشد. سرمربی سابق فولاد دیروز هیچ توضیحی در این‌باره نداد، اما کاملا مشخص بود از این اتفاق دلخور است. گرشاسبی هم با وجود فشار هواداران تصمیم گرفت سکوت کند. در همین حال دیروز خبر رسید لوسیانو پریرا هم از باشگاه فولاد جدا و به استقلال ملحق شده است. چند بازیکن این باشگاه منتظر بودند تکلیف نکونام مشخص شود. با جدایی او حالا آن‌ها هم در آستانه ترک این باشگاه هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار