کد خبر: 1059618
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال در ایام محرم ۱۱ هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه از سوی این نهاد حمایتی در بین خانوارهای نیازمند مالی تحت پوشش و غیر تحت پوشش استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی با اشاره به افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین در ایام محرم افزود: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی در مجموع بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ آشپزخانه در قالب طرح "اطعام و احسان حسینی" در نقاط مختلف استان اردبیل فعال است، اظهارکرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون در مجموع ۸۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در بین خانوارهای تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه برای پخت غذای گرم در ایام محرم بیش از ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است، بیان کرد: با همکاری و کمک مردم و خیرین در ایام ماه محرم در مجموع ۴۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به محرومان جامعه کمک شده است.

او اضافه کرد: طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و این نهاد همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیرین است تا بیش از پیش به یاری مستمندان جامعه بشتابد.

دشتی ادامه داد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر