کد خبر: 1059600
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

محصولات ثی ثه معجزه ای در پیشگیری از ریزش ارثی مو

رپورتاژ آگهی/ می گویند همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین پیشگیری از ریزش مو هم بسیار مؤثرتر از کاشت مو یا سایر روال های پس از طاسی است. اگر موهایتان تضعیف شده اند و به دنبال را ه حلی برای پیشگیری از ریزش آنها هستید، محصولات ثی ثه انرژی لازم برای قطع چرخه ی ریزش مو را به آنها می دهند.

چرا دچار ریزش مو میشویم؟

در اکثریت موارد ریزش موها ارثی هستند که با افزایش سن و رسیدن به سن بلوغ و ترشح هورمون ها می توان الگوی ریزش مو ارثی را در افراد مشاهده کرد. امروزه به این واقعیت علمی رسیده اند که عامل اصلی ریزش مو ارثی، هورمونی است به نام تستسترون.

میزان تستسترون اضافی در بدن به دی هیدرو تستسترون (DHT)  تبدیل می شود و در فولیکول های مو انباشته شده و مانع انرژی رسانی به آنها می شود و درعین حال فاز رشد موها را کوتاه می کند. این عامل می تواند منجر به ریزش یا طاسی کامل موی سر شود.

برای پیشگیری از ریزش مو باید اثرات مضر هورمون DHT  را کنترل کنید.  اما آیا چنین کاری امکان پذیر است؟ چگونه میتوان این هورمون را به شیوه ای مهار کرد که تأثیرات منفی آن را  بر فولیکول های مو از بین برد؟

این وظیفه را به محصولات ثی ثه بسپارید!  

با ثی ثه به موهای خود انرژی دهید

حالا که عامل اصلی ریزش مو تشخیص داده شده، نوبت آن رسیده است که عامل را به کنترل درآورد. محصولات ثی ثه با استفاده از مواد و فرمولاسیونی تولید می شوند که کاملاً در مهار اثرات مضر هورمون دی هیدرو تستسترون کارآمد هستند و انرژی و قدرت مطلوب را به ریشه های مو هدیه می دهند .

در تولید محصولات ثی ثه از ترکیباتی مانند کمپلکس کافئین، پروکپیل 3% و عصاره نعناع استفاده می شود. این ترکیبات کارایی بسیار بالایی در انرژی رسانی به مو و پیشگیری از ریزش آن دارند. در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم:

کمپلکس کافئین

کمپلکس کافئین از کافئین، زینک و نیاسین  آمید تشکیل شده است و به چند روش از آسیب دیدن ریشه های مو و ریزش آنها جلوگیری کند. شاید مهم ترین وظیفه کمپلکس کافئین هدف قرار دادن هورمون DHT و انرژی رسانی به فولیکول های مو باشد. این کمپلکس با تاثیر مستقیم بر ریشه مو باعث تحریک رشد مو، افزایش فاز رشد مو و افزایش سرعت رشد مو می شود که در اغلب موارد برای استفاده در الگوهای ریزش مو ارثی استفاده می گردد.

در مجموع، اگر از ریزش موی ارثی رنج  می برید و فکر میکنید که راه حلی برای آن وجود ندارد، لازم است به طور جدی در باور خود تجدید نظر کنید. شامپوهای کافئینه ثی ثه انرژی لازم و زیبایی را به موهای شما هدیه می دهند.

پروکپیل چیست؟

پروکپیل یک کمپلکس پپتیدی- ویتامینه است که به طور طبیعی به انرژی رسانی و رشد مو کمک می کند. این کمپلکس وظیفه مهار اثرات مخرب هورمون دی هیدرو تستسترون ، تقویت فولیکول های مو، به تعویق انداختن روند پیری آنها و کنترل طیف وسیعی از انواع ریزش مو را بر عهده دارد.

آزمایشهای مختلفی روی پروکپیل انجام شده و بهترین نتایج در کنترل ریزش مو و انرژی رسانی به ریشه های مو زمانی مشاهده شده است که به میزان 3% از پروکپیل استفاده شده باشد و قابل ذکر است که میزان استفاده پروکپیل 3% در فرمولاسیون محصولات ثی ثه کاملا رعایت شده است.

 

عصاره ی نعناع

عصار ه ی نعناع یکی دیگر از موادی است که برای استفاده در فرمولاسیون محصولات ثی ثه مد نظر قرار گرفته است. این ماده جریان خون مویرگی در سطح  پوست سر را افزایش می دهد که همراه با انتقال حس خنکی و طراوت است.

ثی ثه چطور عمل میکند؟

شامپوهای ثی ثه در مدت زمان اندکی که مشغول شستشوی سر خود هستید، قابلیت نفوذ و جذب از طریق سطح پوست سر و از خلال فولیکول های مو را دارند.

کمپلکس کافئین، برای جذب از طریق فولیکول ها به مدت زمان اندکی، تنها 2 دقیقه نیاز دارد که این زمان در محصولات کافئین پلاس ثی ثه که حاوی 3% پروکپیل می باشد به 5 دقیقه می رسد.

در فرمولاسیون محصولات ثی ثه از اثر بخش ترین مواد در انرژی رسانی و جلوگیری از ریزش موی سر استفاده شده و هیچ ماده ای که دارای عوارض جانبی باشد در ترکیبات محصولات ثی ثه استفاده نشده است.

در محصولات کافئین پلاس ثی ثه از ترکیب کمپلکس کافئین و پروکپیل 3% استفاده شده که این فرمولاسیون با شمار 103894 در اداره ثبت اختراعات به ثبت رسیده است.

ترکیب این دو کمپلکس باعث به وجود آمدن یک هم افزایی در پیشگیری از طیف گسترده ای از انواع ریزش مو و از سرگیری روند رشد فولیکول های ضعیف شده می گردد.

همچنین محصولات ثی ثه می توانند برای افرادی که کاشت مو داشته اند مورد استفاده قرار گیرند و باعث انرژی رسانی و تقویت فولیکول ها گردند.

بنابراین، به کمک شامپوهای ثی ثه می توانید نه تنها اطمینان یابید که از ریزش ارثی موی سر خود جلوگیری

خواهید کرد، بلکه موهایی پرانرژی، قوی و زیباتر خواهید داشت .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار