کد خبر: 1059132
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
فرماندار خرم آباد:
طولابی، از استمرار تعطیلی برخی صنوف در خرم آباد خبر داد و گفت: در صورت رعایت نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش جوان از لرستان، جعفر طولابی، با اعلام این خبر اظهارداشت: بر اساس مصوبات مرکز استان لرستان، برخی واحدهای صنفی مانند تالارها، باشگاه‌ها و سالن‌های سرپوشیده ورزشی، استخرها، اماکن تاریخی مثل موزه‌ها و اماکن فرهنگی مثل سینماها، آرامستان ها، پارک‌ها و بوستان‌ها همچنان تعطیل هستند.

فرماندار خرم آباد افزود: مشاغل گروه‌های ۲، ۳و۴ در قالب پروتکل‌های جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تیم‌های نظارتی فعالیت آنها را رصد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و رعایت نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا طبق قانون با آنها برخورد می شود.

طولابی با بیان اینکه برای کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن تشدید نظارت دستگاه‌های تخصصی ضروری است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تخصصی باید بیشتر بر واحدهای خدماتی اعم از مطب پزشکان، مراکز درمانی، دارویی، آزمایشگاهی، دفاتر پیشخوان، آموزشگاه‌های رانندگی، پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل درون شهری و برون شهری نظارت داشته باشند.

وی یادآور شد:  در تعطیلات اخیر هزار و ۶۸۹ مورد تذکر، ۶۵ مورد پلمپ، ۷۳ مورد اخذ تعهد، ۸ مورد معرفی به مراجع قضایی و تشکیل پرونده در شهرستان خرم آباد ثبت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار