کد خبر: 1058573
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کهگیلویه و بویراحمد تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خائیز دهدشت بعلت مشکلات مالی از لیگ برتر انصراف داده، هرگونه تعللی از سوی مسئولان می‌تواند باعث از دست رفتن سهمیه این تیم و پایان تلخ رویای هواداران شود.

مجید پارسایی، مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: مشکلات مالی باشگاه باعث شد تا از شرکت در لیگ برتر هندبال کشور انصراف دهیم، انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری ما را حمایت کنند تا امتیاز ما لغو نشود و همچنان در لیگ برتر بمانیم.

وی اظهار کرد: ۶ سال شبانه روز تلاش کردیم و تمام توان خود را برای ظرفیت‌سازی در زمینه هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهرستان کهگیلویه گذاشتیم.

پارسایی خاطرنشان کرد: متاسفانه از این تیم لیگ برتری که نقش مهمی در معرفی شهرستان کهگیلویه و استان کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان و بازیکن پروری برای تیم‌های لیگ برتری داشته، حمایت نمی‌شود، مگر بنده چقدر توان هزینه از جیب خود دارم؟

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت تصریح کرد: تیم فرازبام خائیز دهدشت در یک سال در چهار رده سنی قهرمان ایران شد و مدال طلای المپیاد استعداد‌های کشور را نیز کسب کرد، اما متاسفانه هم اکنون با این وضعیت مشکلات مالی مواجه شده که تنها راه رهایی از مشکلات را انصراف از لیگ برتر دانست.

وی ادامه داد: تاکنون مسئولان هیچ حمایتی از تیم فرازبام خائیز دهدشت نکردند و حتی یک جفت کفش به ما ندادند و تنها با ما عکس یادگاری گرفتند و دیگر خبری از آن‌ها نشد.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت عنوان کرد: از نماینده شهرستان کهگیلویه انتظار داریم با توجه به اینکه با مشکلات مالی جدی مواجه هستیم از این تیم لیگ برتری شهرستان کهگیلویه حمایت کنند و از محل‌های مختلف پیگیری برای کمک به این تیم نمایند.

پارسایی تاکید کرد: تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت از همه مناطق شهرستان بازیکن جذب کرده و مرز قومیت را در شهرستان کهگیلویه شکست داد، اما متاسفانه این تیم هم اکنون قربانی سیاسی‌کاری‌ها شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه شغل پیمانکاری دارم سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از وزارت نیرو مطالبه دارم که در صورت پرداخت این میزان مطالبه تیم را از هزینه شخصی هم اداره خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: پیش سال فعالیت تیم فرازبام خائیز ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از زیر شخصی خود هزینه این تیم کردم و ماهانه ۵۰ میلیون تومان بدون هزینه خوراک و سایر موارد به مربی روسیه تیم پرداخت می‌کنم.

پارسایی اظهارکرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون حتی یک ریال به این تیم لیگ برتری کمک نکردند.

وی ضمن تشکر از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تیم فراز بام تصریح کرد: قرار بود به میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید برای باشگاه فراز بام خائیز پرداخت شود، اما تاکنون این امر محقق نشده است، انتظار داریم وام کم‌بهره به این باشگاه لیگ برتری داده شود تا بتوانیم یک دستگاه اتوبوس وی آی پی برای باشگاه خریداری کنیم تا در مواقع اعزام تیم به مسابقات با مشکلات مواجه نشویم و برای خرید یک دستگاه اتوبوس ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت ادامه داد: درصورتی که تسهیلات دو میلیارد تومانی، اما داده شود سالنی که هم اکنون در اختیار داریم را مجهز و استاندارد خواهیم کرد و انتظار داریم که مسئولان کمک کنم تا از طریق درآمد هتل و سالن اقساط را پرداخت کنیم.

پارسایی گفت: با توجه به اینکه شهرستان کهگیلویه در منطقه محروم قرار دارد از مسئولان وزارت ورزش، نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار کمک و مساعدت داریم تا این تیم از شرکت در لیگ برتر هندبال کشور باز نماند.

وی بیان کرد: تیم هندبال فرازبام خائیز در اولین دوره مسابقات لیگ برتر مقام سوم را کسب کرد، در دوره مقام چهارم و پنجم را با حضور غول‌های اقتصادی به دست آورد، در یک سال قهرمان مسابقات استعداد‌های برتر رده‌های خردسالان نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور شد.

گفتنی است که مسئولان باشگاه هندبال فرازبام خائیز به علت مشکلات مالی دیگر تمایلی به تیم داری و شرکت در لیگ برتر ندارند، و با این وضعیت امتیاز لیگ برتری خود را از دست می‌دهد و با یک پله سقوط به لیگ دسته یک هندبال کشور می‌روند تا این پایان تلخ رویای هوادارانی باشد که هنوز به این تیم دلخوش کرده اند و خاطره‌ها با این تیم دارند.

به نظر می‌رسد، هرگونه تعللی از سوی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان می‌تواند باعث از دست رفتن سهمیه تیم فرازبام خائیز دهدشت شود که در این بین نیز نقش نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پررنگ‌تر است.

۲۹ مرداد ۱۴۰۰مسابقات لیگ برتر هندبال کشور آغاز می‌شود چه انتظار می‌رود مسئولان استانی و کشوری با تشکیل کارگروه تخصصی از لغو امتیاز تیم هندبال فراز بام خائیز و یک پله سقوط به لیگ دسته یک جلوگیری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار