کد خبر: 1058297
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
مهدی قایدی برای ترانسفر شدن و خروجش از باشگاه استقلال با چالش‌های زیادی مواجه شده است.
تیم فوتبال استقلال دیشب (یک‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در چارچوب فینال رقابت‌های جام حذفی به مصاف فولاد خوزستان رفت و در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب این تیم خوزستانی شد و جام قهرمانی را از دست داد. پس از این بازی و تمام شدن پرونده این فصل از مسابقات، همچنان گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص ماندن یا رفتن بازیکنان استقلال می‌شود. در این بین مهدی قایدی یکی از مهم‌ترین بازیکنانی است که زمزمه‌های جدایی او برای لژیونر شدن به گوش می‌رسد.

قایدی در فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ۷ گل به ثمر برساند و با به ثبت رساندن ۶ پاس گل، از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم فوتبال استقلال باشد. تاثیر قابل توجه قایدی در استقلال باعث شده که کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت روی حضور او تاکید قابل توجهی داشته باشند و این مساله موجب شده اظهارات ضد و نقیضی از سوی استقلالی‌ها مطرح شود.

در این بین صحبت‌های فرهاد مجیدی شاید از همه بیشتر قابل توجه باشد. او در جمع خبرنگاران و در روزی که تمرین استقلالی‌ها برگزار نشد، درباره مهدی قایدی گفت: «من اجازه نمی‌دهم حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود. البته بحث قایدی فرق دارد، من جلوی ترانسفر و پیشرفت یک بازیکن را نمی‌گیرم.».

اما در ادامه مجیدی بر خلاف حرف‌های خود صحبت‌های دیگری به میان آورد و جدایی قایدی را مشروط به جذب یک بازیکن خوب توسط باشگاه دانست. او در این رابطه اظهار کرد: «هنوز درباره قایدی تصمیمی نگرفته‌ایم. اگر جایگزین خوبی برای قایدی پیدا شود، با جدایی او موافقت می‌کنیم. در غیر این صورت او ترانسفر نخواهد شد.»

شرایط دیاباته هم در استقلال مقداری مبهم شده است. در حالی که مدیران استقلال گفته بودند دیاباته و میلیچ در لیست خروجی استقلال حضور دارند، اما مجیدی به یک‌باره در نشست خبری قبل بازی با گل‌گهر سیرجان درباره شرایط دیاباته اظهارات متفاوتی داشت و مدعی شد این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد دارد و درباره او تصمیمی گرفته نشده است. همچنین دیاباته در لیست تیمش در بازی فینال جام حذفی مقابل فولاد حضور نداشت و این اتفاق احتمال جدایی او از جمع آبی‌پوشان را پایتخت بیشتر کرده است.

این صحبت‌ها و اظهارات ناهماهنگ در باشگاه استقلال، باعث شده درباره شرایط و آینده بازیکنان استقلال همچنان ابهاماتی پیش بیاید و با این وضعیت مشخص نیست مهدی قایدی می‌تواند لژیونر شود یا دیاباته با وجود سال پر فراز و نشیبی که گذراند همچنان می‌تواند استقلالی باشد یا در لیست خروجی باشگاه قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار