کد خبر: 1057917
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ان‌شاءالله شورای شهر انقلابی تهران که متشکل از افراد انقلابی و بسیار خوب است، با شهردار انقلابی تهران مکمل خوبی برای شروع پیشرفت و توسعه در تهران باشند و مردم را امیدوار کنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: دکتر زاکانی به لطف خداوند در هر کجا که حضور داشته، با صداقت و شور و نشاط بسیار بالایی کار‌های خود را دنبال کرده و ان‌شاءالله با همین روحیه در خدمت مردم تهران خواهد بود.

وی با اشاره به سوابق رزمندگی علیرضا زاکانی در دفاع مقدس، اظهار داشت: دکتر زاکانی در دفاع مقدس با اینکه سن و سالی نداشت و جوان بود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و در هر جا خطری وجود داشت، مسئولیت می‌پذیرفت تا آنجایی که تا پایان دفاع مقدس پای کار بود و ایستاد و بعد از قطعنامه، ایشان به درس‌شان ادامه دادند.

کوثری به خدمات علیرضا زاکانی در بسیج دانشجویی اشاره و خاطرنشان کرد: آقای زاکانی در این مسئلویت هم با همان تفکر و توانمندی جهادی و روحیه انقلابی کار‌ها را پیش بردند به عبارتی هم کسب علم کردند و هم در مسئولیت‌شان موفق بودند و در کنار اینکه مدرک دکترای پزشکی خود را گرفته بود فعالیت سیاسی خود را متوقف نکرد.

وی، فداکار، وفادار و علاقمند به مردم را از ویژگی‌های علیرضا زاکانی عنوان و تأکید کرد: علاقه دکتر زاکانی به مردم سبب اقبال مردم در انتخابات مجالس دور هفتم، هشتم و نهم شد و ایشان نمایندگی مردم تهران را در پارلمان را برعهده داشت.

وی تأکید کرد: زاکانی در کار‌های مسئولیتی نه تنها به فکر خود نبوده بلکه همواره تلاش داشته تا کاری کند تا نخست رضای خداوند، پیشرفت انقلاب و مردم حاصل شود و با روحیه استکبارستیزی و فسادستیزی همواره منشأ اثر بوده است.

وی گفت: ان‌شاءالله شورای شهر انقلابی تهران که متشکل از افراد انقلابی و بسیار خوب است، با شهردار انقلابی تهران مکمل خوبی برای شروع پیشرفت و توسعه در تهران باشند و مردم را امیدوار کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار