کد خبر: 1057776
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
سردار حمیدی اعلام کرد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مسیر‌های تردد اتوبوس‌ها در روز پنج شنبه (روز تحلیف ریاست جمهوری) در شهر تهران را اعلام کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه و به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در شهر تهران اعمال می‌شود که بخاطر اجرای محدودیت در اطراف مجلس شورای اسلامی، تردد اتوبوس‌ها از مسیر‌های دیگر صورت خواهد گرفت.

وی گفت: تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در خطوط طول خیابان جمهوری و طول خیابان مصطفی خمینی وجود نخواهد داشت و مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی‌هایی که با پلیس راهور تهران بزرگ به عمل آورده‌اند، از مسیر‌های جایگزین استفاده خواهند کرد.

سردار حمیدی افزود: بر این اساس اتوبوس‌هایی که در طول خیابان جمهوری از میدان جمهوری به سمت شرق تردد می‌کنند نهایتاً تا چهارراه استانبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می‌توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس‌هایی که در طول خیابان مصطفی خمینی در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده خواهند کرد.

وی بیان داشت: ایستگاه مترو بهارستان در روز پنج شنبه کلاً تعطیل خواهد بود و خدمات رسانی ندارد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار