کد خبر: 1057706
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری
برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و آغاز دوره ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی و پایان دولت حسن روحانی همان‌گونه که انتظار می‌رفت با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

سرویس جوان آنلاین: برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و آغاز دوره ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی و پایان دولت حسن روحانی همان‌گونه که انتظار می‌رفت با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران با امید بسیار این جابه‌جایی قدرت را به فال نیک گرفته و آن را ان‌شاءالله سرآغاز حل مشکلات کشور دانستند. کاربران به بخش‌های مختلف بیانات رهبر انقلاب و سخنان سیدابراهیم رئیسی اشاره داشتند و از رئیس‌جمهور سیزدهم خواستند با پایبندی به شعار‌های بیان شده تمام تلاش خود را برای تحقق شعارهایش به کار بندد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در این خصوص آمده است.

مهدی فضائلی:
فرازی از حکم تنفیذ رهبر انقلاب: میهن عزیزمان، تشنه خدمت و آماده حرکت جهشی در همه عرصه‌ها، و نیازمند مدیریّتی باکفایت و جهادی و دانا و شجاع است که بتواند توانمندی‌های آشکار و نهفته ملّت، به‌ویژه جوانان را که بسیار فراتر از مشکلات است، بسیج کرده و به میدان کار و تلاش سازنده آورَد.
یاسر جلالی:
آحاد مردم ایران از این تغییر خوشحالند. خداوند در این شرایط سخت کشور به ایشان کمک کند.
سیدمحمدصادق موسوی:
مقایسه متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری روحانی و رئیسی نشون میده روحانی از اول هم مردمی و خستگی‌ناپذیر نبود. انتظار به فکر مردم بودن و اهل کار و تلاش بودن از این آدم از اول غلط بود. ان‌شاءالله با تشکیل دولت سیزدهم، امید به کشور پمپاژ میشه و کشور دچار تحول به نفع مردم میشه. #تنفیذ_امید
کیانوش درویشی:
رهبری در مراسم تنفیذ سیزدهم: در بسیاری از کشور‌ها جابه‌جایی قدرت با کشمکش انجام می‌شود، اما در ایران با آرامش و امنیت است و نشانه آرامش و سکینه حاکم در کشور است.
سجاد چهرازی:
سخنان محکم و بدون تعارف رئیسی در بیان مشکلات و کم‌کاری‌های دولت، روحانی و شعار‌های انقلابی و مردمی که مهر تأیید و تأکید رهبری را به همراه داشت، نشان از عزم راسخ او و دولتش در حل مشکلات و پیشرفت کشور می‌باشد. #دولت_سیزدهم
سیدرامین موسوی:
شاه‌بیت رئیسی در حضور روحانی و جهانگیری و ظریف: «سفره مردم» را به «اراده بیگانه» گره نخواهیم زد.
محمدسعید احدیان:
خبر خوب این است که آقای روحانی فردا رئیس‌جمهور نیست، خبر بد اینکه آثار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی عملکردش حالاحالا‌ها با ما هست.
حسین ابراهیمی:
یه نکته‌ای که در متن تنفیذ آقا نظرم رو جلب کرد این بود که در انتها فرمودن این تنفیذ تا زمانی باقی است که ایشان در صراط اسلام و انقلاب بماند، طرفداری امثال ما هم از ایشون همین‌طوره، که ما در این مسیر با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم.
عبدالرحیم انصاری:
سخنرانی غرّای آیت‌الله رئیسی در مراسم تنفیذ، بیانگر عزم جدی ایشان برای رفع موانع و مشکلاتی است که روحانی در طول هست سال پیش پای ملت گذارده است.
رسول شکری‌نیا:
بزرگ‌ترین غایب حاضر مراسم تنفیذ، حاج‌قاسم عزیز بود... گرچه شهدا حاضرند و نظاره‌گر ما هستند، اما گوشه گوشه حسینیه امام خمینی (ره) جای خالی حاج‌قاسم احساس می‌شد... خدا لعنت کند آنان که تو را از ما گرفتند و آنان که سبب شدند دشمن جرأت کند تو را از ما بگیرد...

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
از جناب آقای رئیسی عزیز خواهش می کنیم ، باند مافیای علمی سورنا ستاری و داماد روحانی رو که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رو تبدیل به حیاط خلوط و باشگاه خصوصی دوستان و اشنایان آقایون کرده بود، متلاشی کنید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار