کد خبر: 1057697
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
با صدور پیامی؛
رهبر نهضت اسلامی بحرین با صدور پیامی آزادی شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را تبریک گفت.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی و انقلاب بحرین با صدور پیامی آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار داشت: سلام بر شما جناب شیخ ابراهیم زکزاکی -مجاهد و مبارز فی سبیل الله- فردی غیرتمند نسبت به اسلامی و کرامت انسانی، مشتاق و کوشا برای آزادی شرافتمندانه انسان‌ها- سلام علیکم و رحمت الله و برکاته. روز آزادی شما از زندان ظلم، روز شادی واقعی مومنان و تمامی کسانی است که قدر نقش شخصی چون شما را می‌دانند، شما که برای حق و عدالت تلاش می‌کنید.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: این جهاد و صبر بر آزار و اذیت‌ها در راه خدا گوارای وجودتان که با برائت جستن و رهایی از همه آنچه از شما به دور است و می‌خواستند به شما نسبت بدهند، آنهایی که در حق شما ظلم کردند را رسوا ساختید.

رهبر نهضت اسلامی بحرین در پایان برای شیخ زکزاکی و همسر ایشان آرزوی سلامتی کرد و از مسلمانان و چه غیر مسلمانانی که در این راه شیخ زکزاکی را یاری نمودند، قدردانی کرد.

گفتنی است شیخ «ابراهیم زکزاکی» عضو نیجریه‌ای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و همسرش خانم «زینت ابراهیم» روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ با حکم دادگاهی در نیجریه، آزاد شدند.

این دادگاه به پرونده شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش رسیدگی و آنها را از همه اتهامات وارده تبرئه کرد. حکم آزادی شیخ زکزاکی و همسرش پیش از این نیز صادر شده بود، اما دولت و ارتش نیجریه آن را اجرا نمی‌کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار