کد خبر: 1057668
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

شابش، بهترین گزینه برای جستجوی آنلاین ملک

رپورتاژ آگهی/ یکی از دغدغه های بسیار مهمی که افراد در زمان خرید خانه با آن مواجه هستند، بی ثباتی قیمت در بازار مسکن است. طی چند سال اخیر بازار مسکن در ایران دچار فراز و نشیب های بسیار زیادی شد و قیمت مسکن به شدت افزایش یافت.

  و خرید، حتی اجاره آپارتمان برای بسیاری از افراد کار دشواری شد.

اما این تمام ماجرا نیست! بی ثباتی در قیمت ها و عدم آگاهی از آن تنها بخشی از مشکلات پیدا کردن یک خانه‌ یا آپارتمان ایده‌آل است. جستجوی ملک، بررسی ویژگی‌های آپارتمان، انتخاب یک محله مناسب و کمبود وقت برای جستجو و ... از دیگر مشکلات جدی در زمان جستجوی خانه است.

دنیای اینترنت و تکنولوژی در همه‌ی زمینه‌ها به سرعت در حال پیشرفت است. و این پیشرفت فضای گسترده‌ای را برای توسعه انواع کسب و کار ها ایجاد کرده است. یکی از این کسب و کارها که حضور آن در سال های اخیر بسیار پر رنگ و مهم شناخته شده و شیوع بیماری کرونا هم در رشد و بیشتر دیده شدن آن نقش بسیار مهمی داشته، وب سایت های درج آگهی املاک است.

در زمینه‌ی وب سایت های درج آگهی املاک ما دو دسته وب سایت های تبلیغاتی موجود داریم. وب سایت های درج آگهی املاک عمومی و وب سایت های درج‌ آگهی تخصصی. در وب سایت های عمومی همه‌ی افراد از سرتاسر نقاط ایران می‌توانند بدون محدودیت آگهی های خود را جهت دیده شدن و تبلیغات درج کنند. اما در وب سایت های تخصصی کاربران فقط امکان درج و تبلیغات یک نوع کالا و یا خدمات مشخص شده را دارند. درنتیجه طبیعی است که کیفیت در وب سایت های تخصصی بهتر و امنیت خدمات آن ها به نسبت سایر سایت ها بیشتر باشد.

در زمینه‌ی درج‌ آگهی ملک، چگونه می توان یک وب سایت مطمئن را شناسایی کرد؟

تفاوتی ندارد که برای خرید کالا به یک وب سایت اینترنتی مراجعه می‌کنید یا برای دریافت خدمات. در هر دو صورت اعتبار یک وب سایت از اصلی ترین گزینه‌هایی است که باید به آن توجه کنید. یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد در میان کاربران خدمات الکترونیکی می‌باشد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد اعتماد در میان کاربران خدمات الکترونیکی است. این نماد را در تمامی وب سایت های تایید شده توسط این مرکز می‌توانید مشاهده کنید.

گزینه‌ی دیگری که در شناسایی یک وب سایت قابل اعتماد به شما کمک می‌کند، میزان فعال بودن آن است. به عنوان مثال: زمانیکه در گوگل عبارت خرید آپارتمان در شهرک غرب را جستجو می‌کنید لینک های متعددی به شما نمایش داده‌ می‌شود. بعد از وارد شدن به وب سایت سرعت بالا آمدن صفحه، تعداد آگهی های موجود، تاریخ منتشر شدن آگهی ها و تصاویر با کیفیت برای هر آگهی و مشخصات کامل آگهی دهنده می‌تواند نشان دهنده‌ی فعال بودن آن وب سایت باشد.

وب سایت شابش بهترین گزینه برای جستجوی آنلاین ملک

یک وب سایت درج آگهی املاک خوب، وب سایتی است که علاوه بر نشان دادن آگهی های ملک، خدمات دیگری هم به کاربران ارائه دهد. و کاربران را از لحظه‌ی اقدام به جستجوی ملک تا انتهای مسیر یاری کند. شابش، وب سایت تخصصی درج‌ آگهی ملک در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه ی درج آگهی املاک فعالیت می‌کند. در شابش علاوه بر جستجوی ملک کاربران این امکان را دارند تا از جدیدترین قیمت خانه مطلع شوند، ویدئو و تصاویر واقعی از ملک را آنلاین مشاهده کنند. و با مشاورین املاک مورد اعتماد و مطمئن در منطقه آشنا شوند.

شابش، بهترین گزینه برای جستجوی آنلاین ملک

مزایای وب سایت شابش

سرعت در جستجو

جستجوی هوشمندانه بر اساس معیارهای مد نظر

مشاهده موقعیت مکانی ملک روی نقشه

بررسی روند تغییر قیمت خانه در محله مورد نظر

دسترسی به هزاران آگهی باکیفیت خرید و اجاره خانه در ایران

مشاهده تصاویر و فیلم های واقعی از ملک

دسترسی به اطلاعات مشاورین املاک مورد اعتماد

امکان برقراری تماس و ارسال پیام در واتساپ

مشاهده پروژه های ساختمانی برتر کشور در بخش پروژه‌ لند

شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار