کد خبر: 1057500
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان از واکسیناسیون تمام رانندگان سرویس مدارس در شهریور امسال خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: نورعلی عباسپور، مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان، درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز تکلیف سرویس مدارس در مناطق به طور کامل مشخص نیست، واکسیناسیون رانندگان هم در مرحله بعد از معلمان یعنی در شهریور انجام می‌شود.

وی افزود: بخش قابل توجهی از رانندگان سرویس مدارس، راننده تاکسی هستند که واکسیناسیون‌شان در حال انجام است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه هنوز فهرست اسامی رانندگان سرویس مدارس تکمیل نشده است، گفت: درست است که سیاست بر بازگشایی حضوری مدارس است، اما فعلا قراداد‌ها مشروط بسته می‌شود و پس از آنکه وضعیت بازگشایی مدارس کاملا مشخص شد، قرارداد‌ها قطعی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه تمام رانندگان سرویس مدارس واکسینه می‌شوند، گفت: رانندگان سرویس مدارس در کلانشهر‌ها اکثرا تاکسی هستند و مابقی هم بعد از عقد قرارداد به وزارت بهداشت معرفی می‌شوند.

عباس‌پور درباره لباس فرم دانش‌آموزان نیز گفت: شورای مدرسه درباره لباس فرم دانش‌آموزان تصمیم‌گیری می‌کند. همچنین نماینده اولیا هم در شورای مدرسه حضور دارد.

وی افزود: توصیه کرده‌ایم چنانچه دانش‌آموزی از سال‌های قبل لباس فرم دارد، همان را استفاده کند و اجباری برای تهیه لباس نباشد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: شورای مدرسه درباره لباس فرم باید خانواده‌ها را اقناع کند یعنی هر استدلالی که برای تغییر لباس فرم دارد باید اقناعی باشد و نباید تحمیلی باشد.

وی درباره لباس فرم محلی و بومی نیز گفت: چارچوب و قواعدی درباره لباس فرم دانش‌آموزی داریم که باید با فرهنگ هماهنگ باشد و اگر شرایط را داشته باشد، مشکلی در این زمینه نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار