کد خبر: 1057400
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان روی سیاست خود مبنی بر تمدید قرارداد بازیکنان تیمش اصرار دارد. با این حال او اولویت هایش در پست‌های مختلف را مشخص کرده است.
باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی خود در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در تلاش است تا سیاست‌های سرمربی تیم را مبنی بر بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بازی‌ها پیاده کند.

یحیی گل محمدی در ابتدای نیم فصل گذشته از مدیران باشگاه خواست قرارداد محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و مهدی شیری را تمدید کنند، اما این اتفاق برخلاف گفته‌های جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نه تنها رخ نداد بلکه کنعانی زادگان نیز تصمیم به لژیونر شدن با حضور در الاهلی قطر گرفت تا سرخ‌ها با چالشی جدی در تابستان روبرو شوند.

یحیی گل محمدی برای اینکه تمرکز را در هفته‌های پایانی از بازیکنان خود نگیرد از اراده لیست خرید خود به باشگاه امتناع کرد. او در حالی قصد دارد لیست بازیکنان مد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار دهد که برای جذب آن‌ها اولویت بندی کرده است.

سرمربی سرخپوشان تاکنون خرید قطعی سه بازیکن را در برنامه خود قرار داده است. او نیاز به دو مدافع تخصصی را در برنامه خود گنجانده است. همچنین هافبکی که توانایی بازی به عنوان بازیساز و تخریب کننده را داشته باشد هم در لیست گل محمدی وجود دارد.

همچنین در صورتیکه پرسپولیس نتواند شهریار مغانلو را که برای نیم فصل به طور قرضی به این تیم آمده بود از سانتاکلارا بگیرد یحیی مهاجم جدیدی را به جمع بازیکنان اضافه می‌کند.

گل محمدی برای اینکه بازیکنان دیگری را وارد لیست خود کند منتظر تمدید قرارداد بازیکنان جدید خود می‌ماند. کادر فنی پرسپولیس در صورتیکه تمام بازیکنان در جمع سرخ‌ها باقی بمانند با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته، روند خود را ادامه می‌دهند.

گل محمدی به فکر حفظ ساختار تاکتیکی تیمش است و نمی‌خواهد با ایجاد تغییرات فراوان، هماهنگی بین آن‌ها را دچار مشکل کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار