کد خبر: 1057353
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

 

سه پسر نوجوان برای شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس با کرایه یک خودرو از شهرستان کرج راهی تهران شدند. آن‌ها پس از سرقت خودروی کرایه‌ای، راننده را در حالت مرموز در بیابان رها کرده و پس از پایان جشن قهرمانی در حالی که سه مأمور پلیس را زیر گرفته‌بودند، بازداشت شدند.
به گزارش جوان، ساعت‌۱:۳۰ بامداد دیروز شنبه‌نهم مرداد مأموران گشت کلانتری‌۱۱۹ مهرآباد جنوبی در یکی از خیابان‌های جنوب‌غربی پایتخت به خودروی سواری تیبایی با سه‌سرنشین مشکوک شدند و دستور ایست دادند. راننده خودروی تیبا وقتی با دستور ایست مأموران پلیس روبه‌رو شد، توقف کرد و پس از آن هم سه مأمور برای بررسی و بازرسی از خودرو پلیس پیاده شدند که در همان لحظه راننده تیبا شروع به حرکت کرد و سه مأمور پلیس را زیر گرفت و فرار کرد.
در حالی که یکی نفر از مأموران در این حادثه صدمه جدی دیده بود و دو مأمور دیگر به صورت سطحی زخمی شده‌بودند تعقیب و گریز مأموران پلیس و خودروی تیبا رقم خورد.
مأموران پلیس در نهایت پس از یک تعقیب و گریز طولانی موفق شدند خودروی تیبا را متوقف و سه‌سرنشین آن را که سه‌پسر ۱۷ و ۱۸ ساله بودند بازداشت و به اداره پلیس منتقل کنند.
خودرو سرقتی
نخستین بررسی‌ها نشان داد خودروی تیبا سرقتی است و متعلق به مرد جوانی اهل شهرستان کرج است که با آن مسافرکشی می‌کرده است. همچنین در بررسی پرونده متهمان سابقه‌دار مشخص شد یکی از متهمان از سارقان سابقه دار است که مدتی قبل به اتهام سرقت به زندان رفته و با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شده است.
جشن پرسپولیس
بدین ترتیب سه متهم مورد بازجویی قرار گرفتند که یکی از متهمان در بازجویی‌ها در ادعایی گفت: من و دو دوستم قصد داشتیم برای بازی پرسپولیس و پیکان به تهران بیاییم، اما موفق نشدیم. وقتی فهمیدیم پرسپولیس برنده شده‌است تصمیم گرفتیم خودرویی را از کرج کرایه کنیم و برای شرکت در جشن پیروزی پرسپولیس به تهران بیاییم. آخر شب خودروی تیبا را که راننده آن مرد جوانی بود در یکی از خیابان‌های کرج به مقصد تهران به صورت دربستی کرایه کردیم و به طرف تهران به راه افتادیم. در میانه‌راه راننده کنار جاده توقف کرد و گفت خمار شده‌است و باید مواد مصرف کند. او شروع به مصرف مواد کرد که ثانیه‌هایی بعد حالش بد شد و از خودرواش پیاده شد. وقتی او از خودرو پیاده شد من و دوستانم وسوسه شدیم که خودرو او را سرقت کنیم که پشت فرمان نشستم و به راه افتادیم و راننده را در همانجا تنها گذاشتیم. ما ساعتی در خیابان‌ها دور دور کردیم و همراه طرفداران تیم پرسپولیس به شادی پرداختیم که مأموران پلیس به ما شک کردند و دستور ایست دادند. وقتی مأموران به طرف ما آمدند از ترس فرار کردیم که سه نفر از آن‌ها را زیر گرفتیم.
سرنوشت نامعلوم راننده تیبا
دو متهم دیگر هم در بازجویی‌ها اظهارات همدست خود را تأیید کردند. مأموران پلیس در ادامه خانواده راننده تیبا را شناسایی کردند که همسر وی به مأموران گفت: شوهرم با خودرواش در کرج مسافرکشی می‌کرد. شب حادثه با من تماس گرفت و گفت سه پسر جوان خودروی او را به صورت دربستی به مقصد تهران کرایه کرده‌اند. او گفت: مسافرانش را به مقصد می‌رساند و به خانه بر می‌گردد، اما الان چند ساعتی گذشته و شوهرم به خانه برنگشته و تلفن همراه او هم خاموش است. وی در پایان گفت: من از سرنوشت شوهرم بی‌خبرم و احتمال می‌دهم سه سارق بلایی سر او آورده‌باشند.
بدین ترتیب سه متهم به دستور قاضی بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت برای ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفتند. تحقیقات برای روشن شدن سرنوشت صاحب خودرو ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار