کد خبر: 1057249
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
منتخب شورا ششم شهر تهران از عدم ارائه برنامه برای شهرداری از سوی آبرومند و علی آبادی و همچنین انصراف نیکزاد خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ناصر امانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: علی نیکزاد که یکی از کاندیدا‌های مطرح شهرداری تهران بود ظاهرا و برابر اطلاعاتی که من دارم برنامه‌ای برای شهرداری تهران ارائه نکرد.

امانی ادامه داد: البته آقای نیکزاد خودش داوطلب نشده و برخی اعضای شورا وی را پیشنهاد داده بودند، اما به خاطر سابقه کار در مدیریت شهری و وزارت راه و شهرسازی یکی ازکاندیدا‌های جدی این مسئولیت بود.

امانی همچنین از عدم ارائه برنامه ازسوی آقایان آبرومند و علی آبادی خبر داد و گفت: به احتمال قوی این دونفرهم از ادامه حضور در روند انتخاب شهردار تهران کنار کشیده اند و به این ترتیب ۸ گزینه برنامه ارائه خواهند کرد.

وی در خصوص برخی توصیه‌ها برای انتخاب شهردار از سوی دولت گفت: اخبارى که در خصوص توصیه دولت منتخب در مورد انتخاب گزینه شهردارى تهران مطرح مى شود واقعیت ندارد.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:تا جایى که من اطلاع دارم از جانب دولت منتخب هیچ گونه توصیه اى به بنده و همکارانم در مورد انتخاب شهردار تهران و یا گزینه خاصى صورت نگرفته و اخبارى که در این خصوص بعضا مطرح مى شود صحیح نیست.

به گفته امانی، فکر مى کنم دولت آینده از شهردار منتخب تهران حمایت خواهد کرد و تا جایى که من مطلع هستم هر فردى به عنوان شهردار انتخاب شود به جلسات هیات دولت آینده دعوت مى شود.

منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران وعده داده اند که در این هفته شهردار آینده تهران انتخاب می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار