کد خبر: 1056969
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
توسط خیران و نیکوکاران اصفهانی صورت گرفت:
همزمان با عید سعید قربان مراکز نذر قربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ، 1009 راس گوسفند قربانی و 46 هزار و 100 کیلو گوشت قرمز اهدای خیران و نیکوکاران اصفهانی را جمع آوری و بین محرومان توزیع کردند.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با بیان اینکه ادای نذر و کمک به محرومان می تواند روح را صیقل و به انسان آرامش دهد، اظهار داشت: امسال با افزایش مراکز جمع آوری نذورات تا 421 پایگاه و استقرار 8 سایت ذبح در سطح استان با رعایت پروتکل های بهداشتی، به همت نیکوکاران 1009راس گوسفند، قربانی و به نیازمندان اهدا شد.

حمیدرضا طاهری با تاکید بر اینکه گوشت قربانی بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی میان مددجویان توزیع می شود، گفت: با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری، 46 هزار و 100 کیلو گوشت قرمز و 2 هزار و 331 کیلو گوشت سفید میان مددجویان پخش شد.

وی با اشاره به شرایط حادکرونایی حاکم بر جامعه و رغبت مردم نیکوکار برای بهره برداری از این پایگاه ها دراین روز، ادامه داد:امسال کمک های حاجیان نسبت به سال گذشته 39درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی در پایان با اشاره به اینکه همچنان در حال توزیع گوشت گرم بین مددجویان تحت حمایت هستیم، افزود: نیکوکاران می توانند به منظور مشارکت در این طرح با شماره گیری کد دستوری #031*8877* برای پرداخت نذورات خود اقدام کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار