کد خبر: 1056891
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
فرمانده انتظامی لرستان:
الهی، با بیان اینکه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عاملی مهم برای جلوگیری از ابتلای جوانان به مواد مخدر است، گفت: این اقدام باید با بهره مندی از روحیه جهادی، انسجام، هم افزایی و پشتیبانی تمامی دستگاه های انجام شود.

به گزارش جوان از لرستان، «یحیی الهی»، امروز(4مرداد)، در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان اظهارداشت: مواد مخدر سرمنشا بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم موجود است.

فرمانده انتظامی لرستان مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر را از مطالبات به‌ حق مردم استان عنوان کرد و افزود: تقویت روحیه جهادی، انسجام، هم افزایی و پشتیبانی تمامی دستگاه های دخیل برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدراز هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: پلیس با تمام توان در تلاش است که محیط را برای فعالیت مجرمانه و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ناامن کند.

سردار الهی با بیان اینکه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر است، گفت: با توجه به شرایط امروزی جامعه و هجمه‌های خاموش دشمن به سمت جوانان، باید با نگاهی نو به مساله مبارزه با اعتیاد پرداخته شود.

فرمانده انتظامی لرستان بر ضرورت تحقق نشاط اجتماعی برای کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و عنوان داشت: نشاط اجتماعی عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر است که باید محقق شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار