کد خبر: 1056810
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای سنندج:
«ما به عنوان سپاه پاسداران با شما‌ملت ایران هستیم و قلب‌های‌مان با هم است، ما پیشمرگان شما برای کرامت‌تان، عزت‌تان، شرافت‌تان و امنیت‌تان هستیم، ما خادمان شما هستیم و چیزی جز رضایت خداوند برای خدمت به مردم آرزوی ما نیست.»

سرویس سیاسی جوان آنلاین: «ما به عنوان سپاه پاسداران با شما‌ملت ایران هستیم و قلب‌های‌مان با هم است، ما پیشمرگان شما برای کرامت‌تان، عزت‌تان، شرافت‌تان و امنیت‌تان هستیم، ما خادمان شما هستیم و چیزی جز رضایت خداوند برای خدمت به مردم آرزوی ما نیست.»

این سخنان را فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته و در یادواره شهدای شهرستان سنندج عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی در یادواره شهدای شهرستان سنندج که با محوریت شهیدان شکیبا سلیمی و مسعود غمیان در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم کردستان همچنانکه در گذشته اجازه قدم‌گذاشتن دشمنان بر خاک کشورمان نداده‌اند، اکنون نیز در برابر دشمن با قدرت ایستاده‌اند.
وی اضافه کرد: خداوند را شاکرم که توفیقی به من دست داد تا در لاله‌زار کردستان در جمع مردم شرافتمند، نجیب، بصیر، فداکار و وفادار این دیار زیبا که نگین درخشان کشور عزیزمان ایران است، شرف حضور پیدا کنم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینجا گرد هم جمع شده‌ایم تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های دو شهید بزرگوار سرزمین والامقام کردستان تجلیل کنیم، آنان که بزرگ هستند و با بزرگداشت خاطراتشان آنان را در اعماق قلبمان جاودانه می‌کنیم. سردار سلامی با بیان اینکه بنده و همه پاسداران برای مردم کردستان ارزشی خاص قائل هستیم، ادامه داد: مردمان صاحب فرهنگ بزرگ در این سرزمین انسان‌های برجسته‌ای هستند که فراز‌هایی از تاریخ کشور و اسلام را در این دوران ۴۳ ساله ظهور اسلام درنوردیدند. مردم کردستان در مقابل دشمنان بزرگی سینه سپر کردند و شاهد این ادعا شهادت ۵ هزار و ۴۰۰ جوان برومند سرزمین زیبا و دل‌انگیز این استان و چشمه‌سار خون پاک شهیدان است که در تاریخ جاودانه می‌ماند.
فرمانده کل سپاه یادآور شد: مردم کردستان را با پاسداری از شکوه استقلال، با حمیت و غیرت و با روح جوانمردی و شجاعت و دلاوری در میدان‌های سخت می‌شناسیم که هیچ بیگانه‌ای نتوانسته است قامت این مردم را خمیده کند، بنابراین مردم این سرزمین برای ما مقدس هستند. سردار سلامی با بیان اینکه ده‌ها سال است چشمه‌سار‌های خونرنگ شهادت در سرزمین کردستان جاری است، افزود: شهادت اوج فداکاری یک ملت و قوم و نشانه آگاهی مخلصانه و ایمان آگاهانه به ارزش‌های پاک و مقدسی است که از جان خود برای حفظ جان مردم و فرزندان گذشتند. وی با بیان اینکه اگر خون شهیدانی، چون شهیدان شکیبا سلیمی و مسعود غمیان نبود چه سرنوشتی در انتظار مردم کردستان و ملت ایران بود، تأکید کرد: شهیدان سوداگرانی زیرک و با هوش هستند و می‌دانند که با خداوند معامله می‌کنند، اگرچه ظاهراً عمر خود را در این دنیا کوتاه می‌کنند، اما یک ملت را جاودانه می‌کنند.
ذهن و قلب هیچ مسلمان ایرانی پژواک صدای بیگانه نیست
فرمانده کل سپاه افزود: اینکه می‌گویم مردم کردستان فهیم و بصیر هستند، دشمن و دوست را خوب می‌شناسند و می‌دانند که نباید ذهن و قلب هیچ مسلمان ایرانی بازتاب و انعکاس و پژواک صدای بیگانه باشد و برای همین کردستان مدفن آرزو‌های دشمنان و قبرستان سیاست‌های دشمنان ماست.
سرلشکر سلامی اضافه کرد: این سرزمین امروز امن و ایمن و در حال رشد است و می‌درخشد و باشکوه است، هم جمال مردمانش هم جلال سرزمینش باشکوه است و باشکوه از آن یاد می‌شود و این ثمره شهادت فرزندان این امت است. امنیت پایدار موجود در کشور و کردستان، ثمره شهادت پیشمرگان مسلمان کرد و نتیجه استواری و صلابت سینه‌های ستبر مردمان این سرزمین و ثمره نجابت، دانایی، شکیبایی و بینایی مردمان این دیار است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کند، اضافه کرد: وقتی خشکسالی و کم آبی دامنگیر مردم خوزستان شد، همه دشمنان هم قسم شدند تا علاوه بر خشکسالی و کم‌آبی که به فضل الهی با مجاهدت همه مردم و مسئولان در حال رفع شدن است و حتی بخشی از آن رفع شده است، مردم را به خیابان‌ها بکشانند و محیط زندگی آنان را ناامن کنند.، ولی مردم خوزستان هم بسیار فهیم و بصیر و دقیق عمل کردند و به سرعت صفوف خود را از عناصر متصل به دشمن جدا کردند و خوزستان آن امنیت و شادابی خود را بازیافت.
پاسداران پیشمرگان کرامت و امنیت ملت هستند
فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار داشت: اطمینان داریم ایران همانگونه که در تاریخ سرافراز بوده و صاحب تمدن‌های بزرگ بوده و اسلام را به زیبایی در متن خود پذیرفته است و امروز به برکت اسلام قامت برافراشته و گام‌های بلندی برای پیشرفت برداشته است، به برکت خون‌های پاک این شهیدان این راه را ادامه خواهد داد.
سردار سلامی افزود: ما به عنوان سپاه پاسداران با شما هستیم و قلب‌های‌مان با هم است ما پیشمرگان شما برای کرامت‌تان، عزت‌تان، شرافت‌تان و امنیت‌تان هستیم ما خادمان شما هستیم و چیزی جز رضایت خداوند برای خدمت به مردم آرزوی ما نیست. وی اظهار داشت: ذبح و قربانی‌شدن ما به پای آرزوها، آرمان، امنیت و رفاه و پیشرفت شما ملت برای ما یک آرزو است، دنیای ما وقتی زیباست که آخرت ما از رضایت شما زیبا و از رضایت رهبرشما و رضایت خداوند بزرگ زیبا شود و ما فقط به این می‌اندیشیم. ما به عنوان سپاه در خدمتتان هستیم، فرزندان این ملت لباس جهاد را از تن در نمی‌آورند و به دوستان هم گفته‌ایم هرچه می‌توانند خدمت و کمک کنند تا مشکلات حل شود.
مشکلات را با عزم قوی ملت و نظام حل خواهیم کرد
وی با بیان اینکه به هر کشوری که نگاه کنید در جهان امروز دارای مشکل است، ادامه داد: شما به امریکا هم نگاه کنید، فقر، بیکاری و درماندگی می‌بینید که نمونه‌هایی از آن را چند شب پیش در رسانه‌ها دیدید که چگونه مردم در نیویورک در خیابان‌ها می‌خوابند و در اوج بدبختی هستند. مشکلات موجود را با عزم قوی ملت و نظام حل خواهیم کرد، عزم نظام همانگونه که دو روز پیش در کلام رهبر فرزانه انقلاب شنیدید برای حل مشکلات جامعه جدی است.
سرلشکر سلامی یادآور شد: به امید خدا دولت جدید با اراده و نفس جدید مستقر خواهد شد و همه با هم کمک خواهیم کرد مشکلات جامعه کاهش یابد و برآن‌ها غلبه کنیم.
امریکا با فتنه جدید افغانستان را در آستانه یک جنگ داخلی قرار داد
فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت افغانستان و دخالت امریکا در این کشور اشاره کرد و گفت: امریکایی‌ها در عراق این همه کشت و کشتار انجام دادند و این سرزمین را اشغال کردند و سرزمین‌های مقدس را زیر چکمه‌های خود گرفتند، آیا اشغالگری چیزی جز این بدبختی‌ها و تفرقه‌های خونین به دنبال داشت؟
سردار سلامی اضافه کرد: ارمغان امریکا و رژیم دست‌نشانده آل‌سعود برای مردم فقیر، اما مؤمن و مقاوم یمن که مسلمانانی مظلوم هستند و فقط می‌خواهند در سرزمین‌شان زندگی کنند، از بین بردن نعمت زندگی برای مردم این کشور بود و مردم عزیز ما در این دیار به این واقعیت‌های تلخ آگاه هستند. وی افزود: بعد از ۲۰ سال امریکا دوباره با فتنه جدید افغانستان را در آستانه یک جنگ داخلی قرار داد، اگر به همه سرزمین‌های اسلامی نگاه کنید می‌بینید که شراره‌های آتش از سوی غرب و غرب‌گرا‌ها و مرتجعان بر سر مردم مسلمان می‌بارد.
استان کردستان ۵ هزار و ۴۰۰ شهید، ۹ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۸۴۰ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار