کد خبر: 1056757
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
شور قهرمانی جواد فروغی در شبکه‌های اجتماعی
کسب مدال طلا در رشته تیراندازی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ آن هم برای اولین بار در این رشته از سوی قهرمان جواد فروغی موجب موجی از شور و نشاط در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی شد

سرویس جوان آنلاین: کسب مدال طلا در رشته تیراندازی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ آن هم برای اولین بار در این رشته از سوی قهرمان جواد فروغی موجب موجی از شور و نشاط در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. کاربران به‌خصوص با اطلاع از شغل فروغی در بیمارستان بقیه‌الله در کسوت پرستاری بیش از پیش از او تقدیر کردند و خداوند را برای داشتن چنین قهرمانانی سپاس گفتند. در کنار کاربران بسیاری از مسئولان نیز با انتشار توئیت‌هایی به فروغی تبریک گفته و از او برای شاد کردن دل مردم تشکر کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های مطرح شده در توئیتر را مرور کرده‌ایم.

محمدباقر قالیباف:
کسب مدال طلا در رشته تیراندازی برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در مسابقات المپیک و شکستن رکورد این مسابقات، مسرت‌بخش و شادی‌آفرین بود. این موفقیت را به ورزشکار قهرمان، پرتلاش و تاریخ‌ساز جناب آقای جواد فروغی، مربیان و اعضای محترم خانواده ایشان و تمام مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم.
علیرضا زاکانی:
افتخار کسب نخستین مدال طلای تاریخ تیراندازی ایران در المپیک توکیو، توسط جواد فروغی، جوان پرتلاش ایرانی را به ایشان، جامعه ورزش کشور و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. همچنین برای کاروان ورزشی ایران در توکیو آرزوی موفقیت بیشتر دارم.
عبدالله گنجی:
جواد فروغی در این روز‌های نسبتاً تلخ آب و برق حالمان را عوض کرد. این پیروزی را به ایشان، جامعه ورزش و جامعه پرستاری کشور تبریک عرض می‌کنم.
کاربری با نام «حانون»:
ضمن تبریک به آقا جواد فروغی از چند جهت این طلای المپیک برام جالبه: ۱. میشه در کنار شغل اصلی «پرستار بیمارستان بقیه‌الله» ورزش رو حرفه‌ای ادامه داد و قهرمان المپیک شد؛ ۲. نشون داد که توی ۴۲ سالگی هم برای رسیدن به هدف دیر نیست؛ ۳. خودش بود، یه آدم معمولی، فارغ از ادا‌های ورزشکارای حرفه‌ای.
سلمان معمار:
سؤال ساده: کل هزینه‌ای که برای جواد فروغی شده اندازه یه دفاع چپ لیگ برتری فوتبال میشه؟!
هیوا یوسفی:
یه خبر خوب وسط این روز‌های تلخ: جواد فروغی در تپانچه بادی طلای المپیک گرفت. اولین باره روز اول المپیک، مدال میگیریم. بیش باد!
کاربری با نام «سیرغ»:
به‌نظر مرثیه‌های زیادی وجود داره برای ورزش‌های غیرفوتبالی در داخل ایران که امیدوارم بیان و رسیدگی بشه. اینکه اولین مدال جمهوری اسلامی ایران تو تیراندازی طلایی شد نشون از یه عزم راسخ و انقلابیه و چقدر محتاج این عزم تو همه عرصه‌هاییم برای برگشتن به اوج؛ دمت گرم قهرمان.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار