کد خبر: 1056674
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
عضو هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در مراسم اختتامیه:
«برکت نور و پیام رضوی در قلب ۸۰ میلیون ایرانی و تمام شیعیان جهان نفوذ کرده و رسانه هم وظیفه دارد این پیام را به فکر، قلب و ذهن مخاطب وارد کند تا تبدیل به رفتار شود.»
مصطفی محمدی

«برکت نور و پیام رضوی در قلب ۸۰ میلیون ایرانی و تمام شیعیان جهان نفوذ کرده و رسانه هم وظیفه دارد این پیام را به فکر، قلب و ذهن مخاطب وارد کند تا تبدیل به رفتار شود.»
مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) روز گذشته به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس برگزار شد و با اعلام اسامی برگزیدگانش به کار خود پایان داد. پیمان جبلی، معاون برون مرزی رسانه ملی در این مراسم گفت: می‌توان با برگزاری این جشنواره به صورت بین‌المللی، حقایق فرهنگ و سیره رضوی را در عرصه جهانی به گوش جویندگان حق و حقیقت رساند و رسانه‌های برون مرزی صداوسیما برای همکاری در این زمینه آمادگی دارد.
جبلی آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رضا (ع) را رسانه‌ای پیشتاز معرفی کرد و افزود: فضائل رضوی طی قرن‌ها راه خود را به قلوب مردم باز کرده و به همین دلیل در این عرصه نسبت به رسانه‌ها پیشتاز بوده است، حالا هم مسئولیت رسانه این است که تلاش کند در مسیر عقب نماند و همپای آن پیش برود.
حمیدرضا مقدم‌فر، عضو هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) نیز در این مراسم ضمن اشاره به اینکه این جشنواره می‌تواند از مؤثرترین و پرتولیدترین جشنواره‌های رسانه‌ای کشور باشد، افزود: حرم امام رضا (ع) برای اهالی رسانه همانند یک میدان مغناطیس است که باید به آن متصل شد و امواج دریافتی از آن را به مثابه پیام رسانه‌ای به اقصی نقاط ایران و جهان مخابره کرد.
وی افزود: در این میدان، آنچه مهم است، انتقال پیام است و چگونگی انجام این کار نیز بستگی به نوع رسانه و هنر اصحاب رسانه دارد. نکته مهم در این انتقال پیام، این است که اگر رسانه‌ای بخواهد رسالتش را به درستی انجام دهد و پیامش را به خوبی انتقال دهد، باید ابتدا خودش به این میدان مغناطیسی متصل باشد تا با اعتقاد و باور کامل، نقش‌آفرینی کند.
حسن خجسته‌باقرزاده یکی دیگر از اعضای هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در رابطه با کیفیت آثار شرکت کننده اظهار داشت: آثار دریافتی از جنبه‌های مختلف کیفی و فنی مناسب بودند. برای ارتقای سطح کیفی و اثرگذاری این جشنواره، آستان قدس رضوی باید لایه‌هایی از معارف رضوی را تهیه کند تا به عنوان منابع تولید محتوا‌های رسانه‌ای، ترویج و توسعه پیدا کرده و به متن زندگی جاری عموم مردم بیاید.
در پایان این مراسم بر اساس اعلام هیئت داوران، از برگزیدگان بخش‌های مختلف نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار