کد خبر: 1056453
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اعلام آمادگی همه جانبه یگان ویژه و اشراف کامل اطلاعاتی گفت: اجازه جولان به دشمنان و مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار "حسن کرمی" در دیدار با شیوخ و سران طوایف عرب زبان استان خوزستان ضمن ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به مردم غیور استان خوزستان و تبریک دهه ولایت، اظهار کرد: خوزستان استانی است که از موقعیت جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ویژه‌ای برخوردار و نگاه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به آن دوخته شده است.

وی ادامه داد: مردم غیور استان خوزستان با رشادت‌های زیادی از کیان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، جانانه دفاع کردند و شهیدان بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند؛ همدلی مردم غیور این استان با انقلاب موجب شده تا دشمنان همیشه شکست را تجربه کنند.

موج سواری رسانه‌های معاند از مطالبه مردمی

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در استان خوزستان و شرایط کنونی، رژیم‌های سلطه طلب سعی دارند با کمک ابزار‌های رسانه‌ای و تبلیغات منفی در فضای مجازی، در جبهه مقابل عملیات روانی ایجاد کنند و می‌کوشند با استفاده از این ابزار و تاثیرگذاری بر افکار عمومی، باور‌ها و فرهنگ خوزستان را با رویکرد غیرمستقیم و ناخودآگاه به اخلال در نظم و امنیت کشور بکشانند که بحمدالله امروز امنیت استان پهناور خوزستان با وجود بصیرت و آگاهی مردم، شیوخ و سران طوایف، مثال زدنی است و این خود افتخار بزرگی برای کشور است.

آمادگی همه جانبه یگان ویژه با اشراف کامل اطلاعاتی

سردار کرمی تصریح کرد: مردم غیور استان خوزستان بدانند یگان‌های ویژه ناجا در کمال آمادگی و اقتدار نسبت به تامین امنیت و آرامش از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و باز هم دشمنان و مزدوران کاسه لیس شان را مأیوس خواهیم کرد؛ دشمنان این انقلاب نیز آگاه باشند که نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای آنان نخواهند گذاشت کوچک‌ترین تحرک و توطئه‌ای، مردم شریف استان را نگران کند.

اتحاد مثال زدنی مردم و نیرو‌های مسلح

سردار کرمی با اشاره به اتحاد مردم و نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: اگر امروز منافقان و معاندان نظام اسلامی حتی فکر دست‌درازی به خاک خوزستان را نمی‌توانند در سر بپرورانند به دلیل اتحاد و همدلی مثال زدنی است که مردم و نیرو‌های مسلح استان با یکدیگر دارند که به واسطه این وحدت، دشمنان توان رویارویی با پنجه‌های فولادین اقتدار سربازان ولایت را ندارند.

امنیت پایدار در گرو مشارکت همگانی

وی تاکید کرد: امنیت پایدار و توسعه یافته یک مقوله فراگیر و فراسازمانی است که بدون مشارکت همگانی محقق نمی‌شود و برای ارتقای سطح کمی و کیفی ضریب امنیت، باید همه آحاد جامعه و مردم پای کار بیایند و احساس مسئولیت کنند و در این میان نقش علما، سران طوایف و معتمدان تاثیرگذار و کلیدی است.

توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان خوزستان در سایه وحدت و همدلی

رئیس پلیس ویژه کشور یادآور شد: انتظار پلیس از بزرگان استان خوزستان این است که فارغ از تعلقات قومی، قبیله‌ای و مذهبی و با تکیه بر مشترکات موجود تحت پرچم نظام مقدس جمهوری برای برقراری نظم و عدالت گرد هم آییم و در سایه وحدت، همدلی و برادری به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عهد می‌بندیم که تا پای جان از حریم نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در این استان پهناور دفاع می‌کنیم و اجازه جولان به دشمنان و مخلان نظم و امنیت نمی‌دهیم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار