کد خبر: 1056338
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه خبر داد:
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه از پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه خبر داد.

دکتر شیوا حبیب زاده با اشاره به اینکه ثبت نام مهر ماه این دانشگاه با ۱۳ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی آغاز شده است اظهار کرد: 6 رشته جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این مرکز آموزشی به مجموع رشته های این مرکز اضافه شده است.

وی اظهار کرد: رشته های تربیت مربی پیش دبستانی، دستیار مشاغل حقوقی، گیاهان دارویی و معطر، اینترنت و شبکه های گسترده، دستیار حقوقی امور قضایی، تکنولوژی آموزشی، گیاه پزشکی، طراحی گرافیکی و طراحی لباس رشته های مقطع کاردانی کاردانی پذیرش مهر ماه هستند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه با اشاره به رشته های مقطع کارشناسی این دانشگاه برای پذیرش مهرماه ادامه داد: تربیت مربی پیش دبستانی، مهندسی فناوری اطلاعات، خدمات حقوقی امور قضایی و خدمات حقوقی ثبت و دفاتر اسناد رسمی از رشته های مقطع کارشناسی هستند.

حبیب زاده اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با بهره گیری از سامانه آنلاین آموزشی و اختصاصی امجد کلاس های درسی را با بهترین کیفیت و بصورت دوطرفه برگزار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و در راستای تسهیل در ادامه تحصیل کارکنان دستگاههای اجرایی شرایط خاص و ویژه ای برای این قشر در نظر گرفته شده که از جمله می توان به تخفیف ۲۰ درصدی در شهریه ثابت کل دوره تحصیلی کاردانی و کارشناسی ورودی های مهر ماه ۱۴۰۰ اشاره کرد.

وی اظهار کرد: از دیگر شرایط ویژه برای کارکنان دستگاههای اجرایی میتوان به تشکیل کلاس ها خارج از وقت اداری جهت سهولت شرکت در کلاس، تدوین برنامه کلاسی و درسی مجزا ویژه گروههای ۱۰ نفره کارکنان و امکان تقسیط شهریه اشاره کرد. وی با اشاره به اینکه علاقمندان بصورت حضوری و اینترنتی می توانند در رشته های این مرکز ثبت نام کنند اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام حضوری به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران، جنب مهمانسرای مروارید، فرهنگسرای جوان ارومیه مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۴۶۰۰۳۱ و ۳۳۴۷۷۳۳۳ تماس حاصل فرمایند.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام اینترنتی نیز نیمه دوم مرداد ماه از طریق سایت سنجش به نشانی WWW.sanjesh.org  صورت می گیرد.

وی گفت: تسهیلات مختلفی از جمله معرفی مستقیم دانشجویان دارای ایده کار آفرینانه به مرکز رشد و منش جهاددانشگاهی، اخذ تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاس ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارایه می شود.

وی اظهار کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سر فصل های مصوب، به صورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارایه می شود به طوری که دانشجویان مهارت های مورد نیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرا می گیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند. وی در تشریح مزایای این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه گفت: دانشگاههای تحت نظر جهاد دانشگاهی بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی مورد شناخته شده فراملی سعی می کند بر اساس آخرین متدهای کاربردی آموزشی در راستای اهداف علمی کاربردی برنامه ریزی آموزشی داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر