کد خبر: 1056270
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
علی رضایی می‌گوید صحبتی مبنی بر عدم حضور حدادی در المپیک انجام نشده است.
 مرحله اول رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور روز گذشته برگزار شد و احسان حدادی هم در ماده پرتاب دیسک شرکت کرد که عملکرد ضعیفی داشت و با رکورد ۵۷.۴۷ متر پس از حسین رسولی دوم شد.

حدادی که از ناحیه دیسک کمر مصدوم است و تحت درمان و فیزیوتراپی قرار گرفته، پیش از لیگ عنوان کرده بود اگر نزدیک به ۶۴ متر پرتاب نکند، صلاح نیست که به المپیک برود. اکنون حضور این ورزشکار در بازی‌های توکیو مبهم است. البته مسئولان دوومیدانی می‌گویند که حدادی هنوز صحبتی در مورد عدم حضورش در المپیک انجام نداده است.

علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد عملکرد حدادی در لیگ، به ایسنا گفت: آقای حدادی تقریبا بعد از دو سال دوری از مسابقه در قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کرد، از طرفی آسیب دیدگی کمر هم دارد و فشار زیادی به خودش نیاورد تا در المپیک رکوری در شان خودش و فدراسیون دوومیدانی پرتاب کند. قرار نبود فشار واقعی خود را در لیگ بگذارد و شاید اگر این کار را می‌کرد آسیب دیدگی‌اش تشدید می‌شد.

او افزود: تا الان صحبتی مبنی بر عدم حضورش در المپیک با فدراسیون نشده است. سلامتی آقای حدادی برای فدراسیون اولویت دارد، اما این تصمیمی است که باید او و مربی‌اش بگیرند. آقای حدادی ورزشکاری است که بار‌ها برای کشور افتخارآفرینی کرده و این حق را در اختیار خودش، مربی و فدراسیون پزشکی ورزشی می‌گذاریم که موضوع را مدیریت کنند.

دبیر دوومیدانی در ادامه بیان کرد: شک نکنید اگر حدادی به المپیک برود خیلی بهتر از رکوردش در لیگ، پرتاب می‌کند. او ورزشکاری حرفه‌ای است و همه جوانب را در نظر می‌گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار