کد خبر: 1056248
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
استاندار تهران مطرح کرد:
محسنی بندپی گفت: به غیر از خودرو‌های امدادی و خودرو‌های حامل مواد غذایی هیچ خودرویی نمی‌تواند از دو استان تهران و البرز به استان دیگر سفر کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه ستاد کرونای استان تهران بیان کرد: ما در شرایطی قرار گرفتیم که ممکن است با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه شویم و بر همین اساس به رئیس جمهور پیشنهاد شد که به مدت شش روز دو استان تهران و البرز به طور یکپارچه تعطیل شود.

استاندار تهران گفت: باید در مدت این ۶ روز همه دستگاه‌های دولتی، خصوصی، اصناف و بانک‌ها به طور یکپارچه تعطیل شوند تا شرایطی برای مدیریت بیماری و تنفس کادر درمان فراهم شود.

وی ادامه داد: در پی این مصوبه یک بخشنامه و دستور العمل ۱۴ بندی توسط وزیر محترم کشور ابلاغ شده که هیچ خودرویی نتواند از استان‌های تهران و البرز به استان‌های دیگر سفر کند.

وی تصریح کرد: به غیر از خودرو‌های امدادی و خودرو‌هایی که در حمل و نقل مایحتاج عمومی و مواد غذایی فعالیت دارند و خودرو‌های اورژانسی هیچ خودرویی نمی‌تواند از این دو استان به استان دیگر سفر کند.

محسنی بندپی گفت: در وهله اول خواهش میکنیم مردم عزیز این دو استان هیچگونه سفری را در دستور کار خود نداشته باشند و از استانداران سایر استان‌ها خواهشمندیم هیچ مجوزی برای سفر به این دو استان صادر نکنند.

استاندار تهران افزود: با «لاک دان» کردن و تعطیلی می‌توانیم نسبت به مدیریت بیماران اقدامات اثر بخشی را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: استانداران در بعد کلان تولیت نظارت بر این کار را عهده دار هستند. همچنین نیروی انتظامی نیز عهده دار این کار است.

دوستان محترم نیروی انتظامی که تا امروز از هیچ گونه همکاری در اعمال قانون و تنظیم و رصد و پایشی دریغ نکردند در مورد این دستورالعمل و نظارت بر اجرای آن نیز همکاری لازم را خواهند داشت و اعلام آمادگی کردند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار