کد خبر: 1056166
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: معاندان نظام در روز‌های اخیر به دروغ مطالب و ویدیو‌هایی مبنی بر کشته شدن سه نفر در این استان منتشر کرده اند که از اساس کذب است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ولی الله حیاتی شامگاه یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: برخی از مردم استان خوزستان در مناطقی از استان مطالبات به حقی در خصوص تأمین آب مناطقشان داشته‌اند که خادمان آن‌ها در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال رفع آن هستند و در این بین دشمنان قسم خورده نظام با اهداف خاص کلیپ‌های متعددی مبنی بر فوت سه نفر از شهروندان و دو مأمور در فضای مجازی در این زمینه منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی افزود: در وقایع اخیر فقط یک نفر از شهروندان بیگناه شادگانی بر اثر تیراندازی اغتشاشگران به سمت ترانس برق که به قصد تخریب اموال عمومی و تحریک مردم و وانمود کردن فضای ناامنی صورت گرفته فوت نمود که شناسایی و دستگیری عوامل فوت این فرد بیگناه در دستور کار مأموران انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.

حیاتی تصریح کرد: در شامگاه ۲۵ تیر ماه در شهر کوت عبدالله یک نفر از شهروندان در جلوی در منزل خود مورد تیراندازی قرار گرفته و در بیمارستان فاطمه زهرای اهواز فوت شد که دلیل قتل این فرد اختلافات خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی با وقایع اخیر نداشته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در خصوص ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص شهادت ۲ مأمور نیروی انتظامی هم گفت: این موضوع مربوط به چند سال قبل و متعلق به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به عوامل انتظامی مستقر در چادر نوروزی در یکی از پارک‌های شهری بوده که تحت عنوان وقایع خوزستان منتشر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین اخبار کذبی توسط معاندان نظام و عوامل فریب خورده بیگانه در راستای تضعیف روحیه مردم و ایجاد یاس و تفرقه افکنی، تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن امنیت روانی جامعه منتشر می‌شود از مردم درخواست می‌کنیم به هیچ وجه به این اخبار توجه نکنند.

حیاتی تاکید کرد: نیرو‌های انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان هستند و شبانه روز تلاش می‌کنند نظم و آرامش در جامعه حفظ شود و اینگونه شیطنت‌ها به منظور ایجاد نفاق میان مردم و فرزندان خود در نیروی انتظامی انجام می‌شود که راه به جایی نخواهند برد.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم استان خوزستان که همواره توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند اکنون استان در آرامش کامل قرار دارد و امیدواریم با همت دولتمردان هر چه زودتر مشکلات ناشی از تنش آبی استان برطرف شود.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
به جای الان که هول شدید و مثلا خدمت رسانی میکنین می مردین ی کم زودتر به فکر این هموطن بودین تا دشمن ازشون سوع ااستفاده نکنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار