کد خبر: 1056017
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت:
فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی، اقتدار و قدرت برای دفاع از حدود و ثغور و منافع ملی است.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو  در مراسم معارفه فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز، تأکید کرد: تیپ های نیروی مخصوص امروز در ارتش های جهان نقش راهبردی و ویژه دارند و امروز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سازمان دهی و تولید دانش نظامی مبنا و الگوی سازمان های نظامی دنیاست و توسعه توانمندی ها و آمادگی برای رزم نقطه پایانی ندارد و ارتش امروز آماده تر از هر زمان دیگری است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما هم در سازماندهی نیروی های خود از ارتش ما الگو گرفته اند،  گفت: از زمان تغییر ساختار و سازمان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص زحمات زیادی کشیده شد و این اتفاق مهم افتاد، نیروی ویژه در منطقه شمال‌غرب شکل گرفت و با تدبیر نزاجا این تیپ نیروی مخصوص به تبریز منتقل شد.

امیر سرتیپ حاجیلو با تاکید بر اینکه آمادگی و بازدارندگی ارتش باید روز به روز بیشتر شود، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران امنیت و آرامش شان را به آمادگی و بازدارندگی نیروهای مسلح هستند.

وی گفت: تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع یک نیروی خاص، زبده و آموزش دیده است که آمادگی اش موجب آرامش قلوب مردم است.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به رضایت فرمانده کل قوا از عملکرد نیروی زمینی ارتش، افزود: امروز عملکرد ارتش نمایانگر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است و نیروهای ارتش در حوادث مختلف کشور قبل از ستاد مدیریت بحران برای کمک به مردم حاضر می شوند.

وی با آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش، گفت: سرهنگ دلاور یک فرمانده میدانی و انقلابی و با دانش است و عملکرد ایشان در مأموریت های اخیر نشانگر همین مهم است، انشاالله با ارتقای توانمندی های رزمی تیپ ۲۵ شاهد موفقیت بیش از پیش تکاوران این نیرو در خدمت به ملت شریف ایران خواهیم بود.

با حضور فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در شمال غرب ارتش، سرهنگ ستاد علی دلاور به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نزاجا معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر