کد خبر: 1055961
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه دولت روحانی چاره‌ای جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد، تأکید کرد که اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، فقط برای موجه جلوه دادن خود است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه دولت روحانی چاره‌ای جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد، تأکید کرد که اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، فقط برای موجه جلوه دادن خود است.
سید مصطفی میرسلیم، عضو کمیسیون اصل۹۰ مجلس در گفتگو با مهر با انتقاد از آخرین گزارش برجامی وزارت امورخارجه به مجلس گفت: راهبرد دولت یازدهم و بعد از آن دولت فخیمه دوازدهم، به دنبال چاره‌جویی برای تحریم‌ها با مبادرت به مذاکره مستقیم با امریکا بود تا بتواند به خام فروشی نفت بپردازد و کشور را مانند دوران طاغوت اداره کند.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: دولت تدبیر متأسفانه عملاً آمادگی و صلاحیت اجرای سیاست‌های بیست‌وچهارگانه اقتصاد مقاومتی را از خود نشان نداد و اغلب فرصت‌های هشت ساله کشور را به نابودی کشاند و امروز دستاورد قابل دفاعی ندارد جز آویزان شدن به اباطیل برجام.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تأکید کرد: مذاکرات اخیر نیز بی‌فایده بوده، زیرا امریکا هنوز خوی استکباری خود را به رغم شکست‌هایی که از ما در میدان خورده رها نکرده است و اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، در این آخرین روز‌های عمر بی‌ثمر خود که جز فلاکت برای مردم شریف ما نتیجه‌ای نداشته، فقط برای موجه جلوه دادن خود است. خدا می‌داند چقدر باید زحمت کشید تا کشور را بتوان از این رکود تورمی و آثار مخرب آن خارج کرد.
میر‌سلیم با اشاره به اظهارات ظریف در آخرین گزارش برجامی مبنی بر اینکه «قهرمانان تاریخی بیشتر جوامع انسانی، جنگاوران و مبارزان میدان نبرد بوده‌اند و نه کنشگران عرصه دیپلماسی، تفاهم و مصالحه» گفت: دستاورد جانفشانی سردار سلیمانی و همرزمانش نه فقط برای ما که برای جهانیان ارزشمند و بی‌نظیر است و در مقابل آن دستاورد، طبیعی است که برخی مسئولان احساس تحقیر و سعی کنند رفتار مبتنی بر راهبرد غلط خود را توجیه کنند. کمیسیون امنیت ملی با این رفتار نادرست برخورد قاطع خواهد کرد.
نماینده مردم تهران با اشاره به تلاش‌های ظریف در این گزارش برای احیای برجام اظهار داشت: برجام قابل احیا نیست، زیرا سیاستمداران امریکایی در تبختر خود غرق هستند.
وی تأکید کرد: دولت آینده بر مبنای اعتقاد به کرامت ایرانیانی که با انقلاب اسلامی خود پایه‌های استکبار را به لرزه درآوردند و نیز با حفظ عزت میهن اسلامی، آنچه را وفق مصلحت نظام مقدس ماست در مذاکرات دوجانبه و چندجانبه و بین‌المللی خود با اقتدار تمام پیش خواهد برد و وقعی به ادعا‌های پوچ غرب‌گرایان و مدافعان و هوادارانشان که حسرت کاسه‌لیسی امریکایی‌ها را می‌خورند، نخواهد نهاد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار